۶ پروژه آموزشی در‌ کوهدشت ساخته می شود

امیر غفوری نژاد از راه اندازی ۶ پروژه آموزشی در شهرستان کوهدشت که کار جانمایی ۲ پروژه مشخص شده،خبر داد.

به گزارش همای سعادت از خرم آباد،امیر غفوری نژاد سرپرست نوسازی مدارس استان بهمراه فلاح پوری ذیجساب ، خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس استان ، رفیعیان مدیر آموزش و پرورش کوهدشت و تیم کارشناسان نوسازی مدارس از مدارس نیازمند ساخت و تعمیر بازدید کردند.

 

غفوری نژاد در این بازدید افزود: نوسازی مدارس برای گام برداشتن در راه عدالت آموزشی در اقصی نقاط استان بویژه مناطق کم برخوردار ، ۶ پروژه آموزشی را در شهرستان کوهدشت خواهد ساخت که از این تعداد کار جانمایی و مناقصه ۲ باب ، انجام شده است و به زودی به مرحله اجرا در خواهند آمد .

 

در این بازدید سرپرست اداره کل نوسازی مدارس لرستان به دیدار خانم فاطمه محمودوند خیر مدرسه ساز رفت ، خیری که به یاد فرزند شهیدش کاوه کیانی علی رغم مشکلات مالی فراوان و بیماری حاد قلبی ، یکباب مدرسه در روستای کله گاو راه کوهدشت ساخت و با دریافت وام و فروش منزل مسکونیش ، برای ساخت مدرسه ای دیگر بیاد شوهر مرحومشان اعلام آمادگی کرده اند.

 

شایان ذکر است ، مهندس غفوری در جریان بازدید از مدارس کوهدشت و کوهنانی از مدارس روستاهای خوشناموند ، قرلیوند ، شورابه اولیا ، شورابه ۴، خسروآباد و زمین چمن و استخر شهرستان کوهدشت بازدید کرد .