در نهمین روز از دهه فجر؛

۷۰۰ میلیارد ریال طرح راهداری در کوهدشت به بهره‌برداری رسید

۷۰۰ میلیارد ریال طرح راهداری، همزمان با نهمین روز از دهه فجر در شهرستان کوهدشت با حضور استاندار لرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش همای سعادت، طی مراسمی امروز با حضور فرهاد زیویار استاندار لرستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی، ۱۰۲ کیلومتر روکش آسفالت محور های فرعی و روستایی در شهرستان کوهدشت با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شیروانی مدیرکل راهداری لرستان در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: پروژه و طرح های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در حوزه های حمل و نقل، راه روستایی و راهداری با اعتبار ۹ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال افتتاح می شوند.

وی به پروژه های افتتاح شده در شهرستان کوهدشت در دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود:روکش آسفالت محور های فرعی و روستایی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: این ۱۰۲ کیلومتر شامل روکش آسفالت حفاظتی اسلامی سیل در ۱۳ محور روستایی به طول ۷۵ کیلومتر ، احداث و آسفالت محور روستایی ضرون به طول ۸کیلومتر، محور روستایی گدارگه به طول ۶کیلومتر، هومیان به طول ۶ کیلومتر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شیروانی اضافه کرد: روکش آسفالت محور گراب به طول ۴ کیلومتر و محور کوهنانی به طول ۳ کیلومتر ازجمله پروژه های راهداری می باشد که در شهرستان کوهدشت به بهره برداری رسید.

انتهای پبام/