‍ آغاز ثبت نام مدارس

معاون آموزش ابتدایی لرستان از آغاز ثبت نام دانش آموزان از اول خرداد خبر داد و گفت ثبت نام تا پایان مرداد ماه ادامه دارد. ?به گزارش همای سعادت آنلاین از خرم آباد ،معتمدی ،گفت : از تمام ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی جهت تشکیل ستادهای ثبت نام در شهرستانها و مناطق استفاده […]

معاون آموزش ابتدایی لرستان از آغاز ثبت نام دانش آموزان از اول خرداد خبر داد و گفت ثبت نام تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

?به گزارش همای سعادت آنلاین از خرم آباد ،معتمدی ،گفت : از تمام ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی جهت تشکیل ستادهای ثبت نام در شهرستانها و مناطق استفاده می کنیم تا ثبت نام دانش آموزان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در فضایی امن و آرام و با رعایت اصل تکریم و کرامت انسانی و حفظ احترام خانواده صورت پذیرد.

وی ، با اشاره به شرایط کنونی استان و وجود ویروس کووید۱۹(کرونا) ،افزود :باید تمام تلاش خود را در جهت استفاده از ظرفیت فناوری به منظور ثبت نام دانش آموزان استفاده کنیم و در نقاطی از استان که به هر دلیلی امکان ثبت نام غیر حضوری دانش آموزان وجود نداشته باشد ، مدیران باید نوبت دهی براساس حروف الفبا را مد نظر داشته باشند.

معتمدی ،اظهار داشت : با توجه به حضور اولیاء و دانش آموزان در شبکه آموزشی دانش آموزان 《شاد》 گفت می توان از ظرفیت این پیام رسان جهت معرفی مدارس از نظر موقعیت جغرافیایی، جنسیت، دوره ی تحصیلی و امکانات مدارس استفاده کرد.

وی ،عنوان کرد:به استناد ماده ۳۰ آیین نامه اجرایی گرفتن هرگونه آزمون و مصاحبه از نوآموزان پیش دبستانی و کلاس اولی ها در کلیه مدارس اعم از دولتی و غیر دولتی ممنوع می باشد .

معاون آموزش ابتدایی لرستان، گفت :دریافت هرگونه وجهی از دانش آموزان و اولیا هنگام ثبت نام به جز هزینه های مربوط به کتب درسی و بیمه دانش آموزی ممنوع می باشد .

لازم به ذکر است ،کلیه دانش آموزان بدو ورود به پایه اول دبستان ملزم به شرکت در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی می باشند .
انتهای پیام