تعامل و همکاری با فرماندهی انتظامی لرستان به منظور حفاظت از آثار باستانی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از تعامل و همکاری با فرماندهی انتظامی استان به منظور حفاظت از آثار باستانی خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، عطا حسن‌پور روز شنبه ۲۳ مهرماه با اشاره وجود تعدد آثار مختلف تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان لرستان عنوان کرد: ‌در راستای پاسداری از این میراث خدادادای، پرسنل یگان‌حفاظت میراث‌فرهنگی لرستان به صورت شبانه‌‌روزی در حال خدمت هستند و اگر هماهنگی و همراهی عوامل انتظامی استان نباشد، تلاش یگان مثمر ثمر نخواهد بود.

وی ضمن خدا قوت به پرسنل فراجا افزود: افتخار داریم در عرصه میراث‌فرهنگی به نوعی همکار آنان در حفظ و حراست از اموال ارزشمند فرهنگی و تاریخی میهن باشیم.

‌فرمانده انتظامی لرستان نیز در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا برگزار شد، از زحمات و پاسداری میراث‌فرهنگی لرستان در باب حفاظت از میراث ملی استان قدردانی کرد و گفت:تعامل و همکاری نیروی انتظامی و اداره‌کل میراث‌فرهنگی به منظور حفاظت بهینه از میراث باستانی و تاریخی استان در دستور کار قرار دارد.

سردار الهی خاطرنشان کرد:دستگیری مرتب قاچاقچیان اشیای تاریخی نشان از همکاری خوب و شایسته نیروی انتظامی دارد که تعامل و همکاری میراث‌فرهنگی با نیروی محترم انتظامی مد نظر ما نیز قرار دارد.

انتهای پیام/