۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان توزیع شد

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان در قالب طرح شهید سلیمانی توزیع شده است.

به گزارش همای سعادت به نقل از سفیر افلاک ،حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: قرارگاه فرهنگی اجتماعی طرح شهید سلیمانی در مرکز استان و شهرستان ها راه اندازی شده تا در کنار خدمات بهداشتی و پزشکی که در راستای اجرای این طرح صورت می گیرد، اقدامات فرهنگی نیز انجام شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی، تقویت روحیه بیماران کرونایی، حمایت از کتابخانه های سیار و توزیع بسته های معیشتی از مهمترین اقدامات این قرارگاه در استان است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: در همین راستا با همکاری بنیاد علوی هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شده که برای هر بسته بیش از ۳۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

حجت الاسلام غلامی عنوان کرد: هیات های مذهبی در این قرارگاه فعالیت می کنند و هر روحانی که در نقاط مختلف استان مستقر باشد، یک پایگاه فرهنگی اجتماعی را در راستای این طرح راه اندازی کرده تا بتواند خدمات مورد نیاز را در بخش فرهنگی ارائه دهد.

وی بیان کرد: تبلیغات اسلامی و هیات های مذهبی از ابتدای شیوع کرونا در کنار سایر نهادها و دستگاه ها برای مقابله و مبارزه با کرونا وارد میدان شده و تاکنون اقداماتی مانند تهیه و توزیع بسته های معیشتی و اقدامات فرهنگی در این راستا صورت گرفته است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: اجرای این برنامه تا سالروز شهادت شهید سلیمانی در استان همزمان با سراسر کشور ادامه دارد.

انتهای پیام/