مدیر کل ارشاد لرستان تاکید کرد؛

ضرورت حمایت از تولیدات فیلمسازان بومی لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدات فیلمسازان بومی گفت:بی تردید هر فیلمی که از دل این سرزمین برمی‌خیزد بخشی از هویت و فرهنگ غنی ما را به جهانیان عرضه می‌کند.

به گزارش همای سعادت،اعظم روانشاد عصر سه‌شنبه در سومین جشن مهر سینمای ایران ضمن تبریک هفته وحدت، روز شعر و ادب پارسی و گرامی‌داشت استاد شهریار گفت: روزها و فعالیت‌ها بهانه‌ای هستند تا بزرگان را به خاطر بسپاریم و پدیده‌های هنری و دستاوردهای فرهنگی را پاس بداریم.

وی افزود:همگرایی و رسیدن به افق‌های توسعه، پیشرفت و ماندگاری با ارج نهادن به میراث پر افتخار فرهنگی محقق می‌شود.

روانشاد گفت:امروز میراث‌دار شور، اندیشه و خردورزی جان‌های آگاه هستیم که مسیر را برایمان روشن کرده‌اند و به آیندگانی چشم دوخته‌ایم که فردای هنر این سرزمین را نورانی خواهند کرد.

وی روز ملی سینما را روز پاسداشت نام‌های بلندی دانست که در قلب‌هایمان جای دارد و افزود: روز ملی سینما روز گرامی‌داشت استادان و نامدارانی است که فراموششان نخواهیم کرد و از آنها درس‌ها آموختیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدات فیلمسازان بومی گفت: بی تردید هر فیلمی که از دل این سرزمین برمی‌خیزد بخشی از هویت و فرهنگ غنی ما را به جهانیان عرضه می‌کند.

وی افزود: امیدوارم با همت و تلاش مستمر شاهد شکوفایی روز افزون سینمای ایران به ویژه سینمای استان لرستان باشیم.

انتهای پیام/