مدیر کل ارشاد لرستان:

برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی با اصحاب رسانه در دستور کار قرار دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی با اصحاب رسانه استان به منظور بررسی و احصا مسائل و مشکلات جامعه خبری استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت،اعظم روانشاد روز یکشنبه در نشست با مدیران مسئول نشریات محلی لرستان با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در شکل دادن به افکار عمومی جامعه و توسعه دارند، گفت: در واقع رسانه‌ها از شاخصه‌های اصلی و مهم توسعه هستند.

وی افزود:در این اداره کل جدایی بین مسئولان اداری، نشریات و رسانه‌ها وجود ندارد.

روانشاد،هدف از برگزاری این نشست را هم‌افزایی و هم‌اندیشی مستمر با اصحاب رسانه لرستان عنوان کرد و افزود: بررسی مسائل حوزه مطبوعات و رسانه، شناسایی و اولویت‌بندی مسائل رسانه‌ای استان از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد که به صورت تفکیک شده با پایگاه‌های خبری، خبرگزاری‌ها و نشریات به صورت مستمر اجرا خواهد شد. 

وی ضمن تشکر از اصحاب رسانه در پوشش اخبار استان گفت: با توجه به اینکه مشکلات این حوزه زیاد است و نیاز است با هم‌افزایی در رفع مشکلات با هم همراه شویم‌، نقاط قوت و ضعف، بررسی و پیشنهادات احصا و سپس وارد حوزه اقدام و عمل شویم‌.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به ظرفیت‌های لرستان در حوزه رسانه گفت: با توجه به اینکه رسانه رکن چهارم دموکراسی است و می‌تواند موجب اصلاح، بهبود و پیشرفت کشور شود  با ضریب دادن به توان جایگاه و قدرت رسانه می‌توان بسیار اثربخش بود.

انتهای پیام/