آبرسانی به ۴۲ روستای تحت پوشش و ۲۹ روستای فاقد شبکه آبرسانی به وسیله تانکر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در خصوص وضعیت آبرسانی به روستاهای استان گفت: در حال حاضر حدود ۱۵۳۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب می باشند که از این تعداد حدود ۴۲ روستا به علت افزایش مصرف و افت فشار ناشی از فصل گرما به وسیله ۱۵ دستگاه تانکر آبرسانی می شوند.

به گزارش همای سعادت آنلاین ،مهندس حمید رضا کرم وند اظهار داشت :ما حدود ۲۹ روستای استان را که تحت خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار ندارند را سعی کردیم در راستای مسئولیت اجتماعی آبرسانی آنها را نیز انجام دهیم.

وی افزود: پیش بینی ما این است که در مرداد ماه به پیک مصرف آب برسیم که به منظور جلوگیری از افت فشار و عبور از فصل گرما مشترکین روستایی بایستی از آبیاری باغات و زمین های کشاورزی با آب شرب خودداری کنند.

کرم وند با بیان اینکه یکی از برنامه های جدی شرکت برخورد با انشعابات غیر مجاز می باشد،عنوان کرد: چنانچه افرادی از انشعاب غیر مجاز استفاده می کنند به صورت داوطلبانه به امورات مراجعه کرده و آن را به مجاز تبدیل نماینداز تخفیفاتی برخوردار، درغیر این صورت با هماهنگی با نهادهای نظارتی جریمه های سنگین برای این گونه افراد لحاظ خواهد شد و حتی ممکن است کل شبکه فرد جمع آوری شود.

وی در پایان از مردم درخواست کرد: تمامی حوادث ناشی از مشکلات آب شرب را به سامانه ۱۲۲ این شرکت اعلام کرده تا همکاران در اسرع وقت به رفع حادثه اقدام نمایند.
انتهای پیام/