درماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

آزادی ۱۰۰ زندانی جرایم غیر عمد به همّت خیر نیک اندیش لرستانی

طی مراسمی در سومین ماه مبارک رمضان، یکصد زندانی جرائم مالی و غیر عمد توسط خیر نیک اندیش "علی دولتشاهی" آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش همای سعادت،این مراسم که با حضور عبدالمجید کشوری، مدیرکل زندان های لرستان، حاج عزیزعلی نعمتی، رئیس هیئت امنا مسجد حاج علی دولتشاهی،سرهنگ عباس دولتشاهی، فرمانده سابق انتظامی، عباس رستمی،حقوقدان و از وکلا برجسته، و برخی از مسئولان اداره کل زندان های لرستان برگزار شد، یکصد زندانی با اهدا گل توسط مسئولان حاضر در مراسم به آغوش گرم خانواده بازگشتند.


عبدالمجید کشوری مدیرکل زندانهای لرستان ضمن خیر مقدم و تشکر ویژه از آزادی ۱۰۰ زندانی جرائم غیر عمد توسط خیر نیک اندیش “علی دولتشاهی” گفت:خداراشاکریم که امسال نیز همچون ۴ سال گذشته با حضور گرم این شخصیت برجسته و خیر فراملی یک بار دیگر شاهد آزادی ۱۰۰ زندانی هستیم و این نشاندهنده تعصب، غیرت و حس انسان دوستی وی را می رساند که جای بسی تقدیر و تشکر را دارد.

وی افزود:قبل از برگزاری این مراسم شب گذشته در تماسی که با دکتر دولتشاهی جهت حضور در این مراسم را داشتم،وی اعلام داشت که برای کاری فوری به خارج از کشور سفر کرده اند ولی امروز با این حرکت بزرگ دیدیدم که دکتر علی دولتشاهی با جان و دل دغدغه لرستان را دارند و در این راستا توسط این خیر بزرگ در زمان مدیریت بنده تاکنون بیش از ۴ میلیارد تومان در کمک به آزادی زندانیان لرستان پرداخت کرده اند که این افتخاری ارزشمند برای لرستان و مردم است.

مدیرکل زندان های لرستان بیان داشت: آزادی، رفعت اسلامی و بخشش و بخشیدن همواره در دین اسلام و قرآن کریم به آن اشارات زیادی شده است و حاج علی دولتشاهی نیز دقیقا در راه انفاق اسلامی و آزادی همواره موجب سربلندی و خوشحالی عموم جامعه در سرتاسر ایران اسلامی و لرستان شده است که از ایشان در توسعه و ترویج این فرهنگ به عنوان یک الگوی ملی وخیر کشوری نام برده می شود.

کشوری گفت: اگر با دقت نگاه کنیم در هیچ جای دنیا و کشورهای حقوقی چنین اتفاقات بزرگی صورت نمی گیرد و بارها همان کشورهای دنیا از ما سوال می کنند که چگونه در یک جا ۸۰۰ نفر در زندانی به سر می برند ولی هیچگونه اتفاقی یا مشکلی پیش نمی آید و به یک باره چند صد نفر توسط افرادی خیر به آغوش گرم خانوادشان بازمی گردند؟ که جواب سوالشان همین اقدامات و کارهای عام المنغعه ای هست که توسط افرادی ارزشمند همانند دکتر علی دولتشاهی انجام می شود که خوشبختانه طی سالهای گذشته تاکنون ۲ هزارو ۷۵۰ زندانی بدهکار مالی با کمک این خیر خوشنام و دیگر ارگان ها و سازمان ها آزاد شده اند.

وی ادامه داد:علی دولتشاهی یکی از سرمایه ها و خیرین عظیم کشوری در سطح دنیا است که همواره با اقدامات خیرخواهانه خود موجب خوشحالی و آرامش دها هزار خانواده شده اند.

در این مراسم عزیز علی نعمتی، نماینده تام الااختیار و رئیس هیئت امنا مسجد حاج علی دولتشاهی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و تقدیر و تشکر از دکتر علی دولتشاهی بابت آزادی یکصد زندانی بدهکار مالی، گفت: در ماهی هستیم که به ماه دعا، تقوا، و عمل صالح معروف هست که ائمه اطهار (ع) تاکیدات بسزایی بر استجابت دعا در این ماه مبارک داشته اند که جا دارد از مدیرکل فعال زندان های لرستان و علی دولتشاهی خیر نیک اندیش و فراملی تقدیر و تشکر کرد چرا که موجبات خوشحالی و خرسندی یکصد خانواده منتظر را فراهم کردند‌.

وی به اقدامات خیرخواهانه این خیر خوشنام اشاره کرد و افزود:زبان از بیان عملکرد خیرخواهانه حاج علی دولتشاهی قاصر است ولی هرگاه به یاد دارم و میبینم از زیر دستورات امورات خیرخواهانه این شخصیت خیرخواه جهانی زمان کم می آوریم، چراکه دغدغه ایشان رفع مشکلات و گرفتاری های مردم از اولویت های اقدامات عام المنفعه وی هست.

رئیس هیئت امنا مسجد حاج علی دولتشاهی گفت:طی سال های گذشته وقتی حاج علی دولتشاهی با بنده در خصوص پیگیری و آزادی یک زندانی اعدامی در شهر سی سخت تماس گرفتند که مادر این پسر جوان در فیلمی از مردم خواسته بود که همین یک فرزند را دارند و پای چوبه دار هستند، آزاد شود، دکتر دولتشاهی با دیدن این خواسته و گریه های مادرانه خود را به کشور می رساند و وی را از اعدام نجات دادند،که اطرافیان این جوان می گفتند از سه سال گذشته ایشان تقوا و نماز شب پیشه کرده بودند، که خدا این خیر را به داد وی رساند، که این است معنای تقوا و عمل صالح و خدای بزرگ نظر خواهند کرد.

حاج نعمتی بیان داشت:دکتر حاج علی از جنس مردم هست و برای رضای خلق خدا از هیچ کوششی دریغ نمیکند، و هدفش توسعه و ترویج و فرهنگ سازی اقدامات خیرخواهانه در سطح جامعه هست و به عنوان الگویی نیک اندیش خوشبختانه از ثروت خدادادی خود در بین نیازمندان جامعه و اقشار مختلف مردم موجب سربلندی دیار افلاک در کشور شده است.

وی گفت: در همین راستا همان گونه که حضرت علی (ع) به عنوان الگوی رفتاری و انسانی مردانمان هست، حضرت فاطمه زهرا س و زینب کبری( س) نیز به عنوان الگوی زنان و دختران جامعه معرفی شده اند که همسر دکتر علی دولتشاهی و ایشان هردو مانند دو دوست صمیمی اقدام به کارهای خیرخواهانه در سطح دنیا، کشور و استان میزنند و همین باعث الگوی رفتاری این دو در جامعه گردد.

حاج نعمتی افزود: در همین چند روز گذشته دکتر حاج علی دولتشاهی تعداد ۱۰ آمبولانس مجهز سیستم روز درمانی، توزیع و اهدا ۲ هزار کارت هدیه ده میلیون ریالی میان نیروهای خدماتی و پاکبانان شهرداری های لرستان و همچنین در این روز آزادی ۱۰۰ زندانی جرائم غیر عمد را در سفر به لرستان انجام دادن و اینها نیز برگ زرینی دیگر در تاریخ وی اضافه شد.

بنا به این گزارش، در این مراسم لوح تقدیر و سپاس توسط مدیرکل زندانهای لرستان به حاج “عزیز علی نعمتی”، نماینده دکتر علی دولتشاهی خطاب به وی اهدا شد و در یک مراسمی معنوی یکصد زندانی با اهدا گل توسط مسئولان حاضر در مراسم به آغوش گرم خانواده بدرقه شدند.

انتهای پیام/