مرد جهادی خستگی ناپذیر آسمانی شد

سید «مجتبی صوررتیان خرم آبادی »مدیر عامل سابق شرکت آبفا لرستان،جهاد نصر وشرکت سرمایه گذاری عمران وتوسعه لرستان روز شنبه هجدهم فروردین در بیمارستان طوس تهران به ملکوت اعلی پیوست.

یادداشت-همای سعادت-این مدیر اخلاقمدار که در ارایه خدمت به مردم وحسن انجام وظایف محوله ؛شب وروز نمی شناخت،معالجات پزشکی در مورد بیماری خونش موثر واقع نشد،سرانجام با نام نیک خدمت صادقانه وخستگی ناپذیر به مردم و زادگاهش لرستان به سوی معبود شتافت. مهندس صورتیان ازمدیران جهادی ومردمی بود که قبلا در سازمان جهاد کشاورزی لرستان مشغول خدمت به اقشار تولید کننده حوزه مسئولیت این نهاد بود.

وی پس از گذراندن تحصیلات تکمیلی در رشته مهندسی عمران از کشور هلند برای ادامه خدمت به ایران بازگشت و در سمت های مختلف ازجمله مدیرعامل شرکت آبفا لرستان،رئیس هیات مدیره جهاد نصر استان و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری عمران وتوسعه لرستان وانجمن های مردم نهاد مشغول خدمت بود.

صورتیان متولد ۱۳۳۷ خرم آباد در سن ۶۶ سالگی با پیشینه درخشان خدمت به مردم دیده از جهان فروبست ونه تنها کسانی که وی را می شناختند بلکه آنان که نام نیکش را شنیده اند،اندوهگین ساخت.عشق خدمت به مردم واستان چنان در وجود این مرد متدین ومتشرع نهادینه شده بود که با وجود ضرورت معالجه بیماری؛ تا آخرین روزهایی که توان داشت از تلاش وکوشش لحظه ای نیاسود.کمک به انجمن های مردم نهاد از جمله حوزه های سخت کوشی وی در جهت عمران و آبادانی زادگاهش استان لرستان بود.

صورتیان گرچه از سوء مدیریت ها وکج فهمی های بسیاری از متولیان نا کار آمد دلی پرخون داشت،اما همواره با لب خندان عشق خدمت به مردم لحظه ای از انگیزه وتلاشش در امر خدمت بی ریا و پیشبرد سازندگی کاسته نشد.وی همواره دغدغه حل مشکلات جامعه را داشت،در جهت کمک به رفع آنها هیچ گاه ازپای ننشست و درعین حال وجدانش از اینکه در شکل گیری مشکلات مبتلابه مردم دخیل نبود وعذر وتقصیری متوجه او نگردید، با خاطر آسوده و روسفید به سوی معبود پر کشید.روحش شاد.

پیکر مطهر شادروان صورتیان روز دوشنبه در قبرستان خرم آباد به خاک سپرده می شود.

انتهای پیام/