آغاز نهضت روکش آسفالت در خرم آباد

رئیس کمیسیون توسعه عمران، طرح ریزی و ترافیک شورای شهر خرم آباد از آغاز نهضت روکش آسفالت در سطح مناطق سه گانه این شهر خبر داد.

به گزارش همای سعادت، رضا بیرانوند در گفتگو با گریت نیوز،با اشاره به آغاز نهضت روکش آسفالت در سطح شهر خرم آباد،اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شورای دوره ششم شهر خرم آباد و مطالبه اصلی مردم آسفالت معابر اصلی و فرعی در سطح شهر می‌باشد.

وی ادامه داد: از آنجا که آسفالت معابر اصلی شهر خرم آباد فرسوده بوده و زیرساخت مناسبی نداشته اند برای عبور و مرور همشهریان و روانسازی ترافیک با همکاری شورای شهر و شهرداری اقدام به روکش آسفالت معابر اصلی در مناطق سه گانه کرده ایم.

رئیس کمیسیون توسعه عمران، طرح ریزی و ترافیک شورای شهر خرم آباد بیان داشت: در کنار کارخانه آسفالت شهرداری خرم آباد که روکش آسفالت معابر فرعی را انجام می‌دهد،برای معابر اصلی هم برای هر منطقه یک قرارداد با پیمانکار منعقد شده که کار روکش آسفالت صورت بگیرد.

بیرانوند یادآور شد: برای هر منطقه از سطح شهر خرم آباد ۱۲ هزار تن آسفالت برای روکش در معابر اصلی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه برای خدمت به مردم همواره پای کار هستیم، خاطرنشان کرد: از تلاش‌های شهردار خرم آباد و معاونت عمرانی شهرداری در راستای همکاری و تلاش‌های بی‌وقفه برای روکش آسفالت در سطح شهر تقدیر می کنم.

انتهای پیام/