آغاز مرمت بافت تاریخی خرم‌آباد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از مرمت‌سازی بافت تاریخی مرکز شهر خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، دکتر احمدرضا دالوند در بازدید از بافت تاریخی مرکز شهر خرم‌آباد با تاکید بر احیاء بافت‌های تاریخی مرکز استان، اظهار کرد: بر اساس طرح تهیه شده شهرداری خرم‌آباد عملیات اجرای این پروژه را تا هفته آینده آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید در اجرای این پروژه همراه و همگام با شهرداری باشند، افزود: همه دستگاه‌ها باید با همکاری و همراهی در این طرح که ضرورت دارد با دقت و سرعت انجام شود، در راستای رونق گردشگری خرم‌آباد گام بردارند.

دالوند گفت: دستگاه‌های اجرایی هرگونه حفاری در این منطقه دارند باید تا قبل از شروع طرح دارند عملیاتی کنند.

شهردار خرم‌آباد هم در این بازدید که مدیران کل آبفا، گاز و برق لرستان و اعضای شورای اسلامی شهر نیز حضور داشتند، گفت: طرح مرمت بافت تاریخی خرم‌آباد یک ضرورت است که در دستور کار شهرداری خرم‌آباد قرار گرفته است.

«سعید فتوحی» با بیان اینکه بافت تاریخی شهر به‌عنوان یک بافت با ارزش بود که برای مرمت این بافت‌ها ۶ هکتار به‌عنوان پایلوت مرمت بافته‌ای تاریخی شهر خرم‌آباد در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: در محله باباطاهر با حجم ۸ هزار مترمربع دیوار سازی و ۵ هزار مترمربع کف سازی انجام خواهد گرفت.

گفتنی است در این بازدید میدانی مهندس کرم‌زاده مدیر کل دفتر فنی استانداری، شهردار خرم‌آباد ومدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/