اجرایی شدن صدور موافقت‌نامه اصولی ۳ روزه برای متقاضیان تاسیس آموزشگاه‌های آزاد

مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: در راستای دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ صدور موافقت‌نامه اصولی سه‌روزه برای متقاضیان تاسیس آموزشگاه‌های آزاد در استان لرستان اجرا شد.

به گزارش همای سعادت، میترا ابراهیمی ضمن ابراز خرسندی از اجرایی شدن دستورالعمل فوق الذکر،اظهار داشت: در سالی که توسط مقام‌معظم رهبری مدظله‌العالی به نام سال تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، نامگذاری شده است، با هدف افزایش بهره‌وری، کیفیت‌بخشی، رقابت‌پذیری، افزایش بیشتر مهارت‌آموزی در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته مطابق با دستورالعمل ابلاغی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور موافقت‌نامه اصولی سه‌روزه برای متقاضیان تاسیس آموزشگاه‌های آزاد استان صادر می‌شود.

وی تاکید کرد: پس‌از صدور موافقت‌نامه فوق متقاضیان ۳ ماه فرصت دارند، نام و مکان آموزشگاه، تجهیزات مورد نیاز، مربیان متخصص مربوطه را به تأیید کارشناس مراکز یا اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان برسانند، طی این مدت متقاضی می‌تواند ضمن تکمیل مدارک و مستندات دوره‌های آموزشی و مهارتی را به هم‌استانی‌های عزیز ارائه دهد.

ابراهیمی در ادامه تصریح کرد: طی این مدت، مطابق با گزارش ارائه شده از اداره آموزشگاه های آزاد و موسسات کارآموزی این اداره کل، تعداد ۱۰ موافقت‌نامه اصولی صادر شده است.

مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: افراد متقاضی واجد شرایط تاسیس آموزشگاه می توانند ضمن کسب مشاوره از کارشناسان مربوطه در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان و سپس با مراجعه به سایت portaltvto.com مراحل تکمیل مدارک و مستندات صدور موافقت نامه اصولی و در نتیجه پروانه تاسیس را انجام دهند.

انتهای پیام/