دبیر هشتمین جشنواره فانوس لرستان؛

ارسال ۴۰۰ اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره فانوس/ ۳۴ اثر برگزیده شدند

دبیر هشتمین جشنواره فانوس در لرستان از انتخاب ۳۴ اثر به عنوان اثرهای برگزیده هشتمین جشنواره فانوس خبر داد و گفت:آثار هنرمندان برتر به جشنواره ملی راه پیدا کردند.

به گزارش همای سعادت، محسن مرادی روز شنبه در آئین اختتامیه هشتمین جشنواره فانوس، با اشاره به بخش‌های مختلف این جشنواره،اظهار کرد: هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم و سریال، موسیقی و سرود، تولیدات رادیویی و بخش ویژه دانش‌آموزی (سرود دانش‌آموزی، نقاشی، تاترصحنه‌ای، فیلم کوتاه ۱۸۰ثانیه‌ای) بخش‌های این جشنواره بودند.

وی افزود: فراخوان هشتمین جشنواره «فانوس» در استان لرستان اسفندماه ۱۴۰۲ منتشر شد و آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا۳۰ خرداد سال جاری تعیین شد.

معاون هنری و امورسینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان افزود: در این دوره شاهد حضور هنرمندان صاحب‌نام که در عرصه‌های بین‌المللی نیز صاحب رتبه هستند، بودیم که این امر باعث ارائه آثار با کیفیت در جشنواره شد.

مرادی با اشاره به اینکه ۴۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، افزود: پس از داوری تعداد ۳۴ اثر برگزیده شدند و آثار برتر به جشنواره ملی که ۲۷ مهرماه سال جاری در شهرکرد برگزار می‌شود راه پیدا کردند.

انتهای پیام/