مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

اسکان مسافران نوروزی در آموزش و پرورش لرستان از مرز ۳۶ هزار نفر گذشت

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت:از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۳۶ هزار نفر در اماکن اقامتی آموزش و پرورش این استان اسکان یافتند.

به گزارش همای سعادت، رضا عزتی با بیان اینکه ۱۶۵ مدرسه در قالب یک هزار ۶۱۵ اتاق و هفت خانه معلم برای اسکان میهمانان نورورزی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت:روز هشتم فروردین۱۴۰۳ هم ۷۶۲ خانوار دیگر به تعداد چهار هزار ۲۵۳ نفر در اماکن و اقامتگاههای آموزش و پرورش لرستان پذیرش شده اند.

وی به آمادگی کامل برای پذیرش مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود:تا کنون ۷ هزار ۵۰۱ خانوار به تعداد ۳۶ هزار ۵۲۲ نفر توسط پایگاه های ستاد اسکان آموزش و پرورش پذیرش و اسکان داده شده اند.

عزتی با بیان اینکه امکان پذیرش روزانه بیش از هشت هزار نفر در اماکن آموزش و پرورش وجود دارد، تصریح کرد: از ابتدای طرح اسکان مسافران نوروزی ۷۳ هزار ۴۴ نفر روز (اقامت شخص ۲ روز و بیشتر ) از اقامتگاه های آموزش و پرورش بهره برده اند.

رئیس ستاد اسکان آموزش و پرورش استان اظهار داشت: ۱۲ فروردین آخرین روز پذیرش مراکز اسکان موقت فرهنگیان خواهد بود همچنین به منظور تسهیل در سفرهای نوروزی فرهنگیان سامانه جامع اسکان فرهنگیان به آدرس eskan.medu.ir جهت خدمات رزرو – پذیرش غیرحضوری فعال می باشد.

انتهای پیام/