خدمت بی منت در مناطق محروم؛

حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان صحرایی دلفان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی استان در بیمارستان تخصصی شهرستان دلفان خبر داد.

به گزارش همای سعادت، سردار نعمت‌اله باقری عصر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی این شهرستان، اظهار کرد:باتوجه به نزدیک شدن به عملیات غرورآفرین حاج عمران و اینکه بخش زیادی از رزمندگان و جوانان استان لرستان در این عملیات بودند، به فیض عظیم شهادت رسیدند این مجموعه یک اردوی جهادی و بیمارستان صحرایی با این نام برپا کردند.

وی افزود:سال گذشته ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق محروم استان توسط جهادگران و پزشکان بسیجی ویزیت شدند.

باقری خاطرنشان کرد: امروز نیز بیش از ۲۰ تیم تخصصی و ۲۰ تیم پزشک عمومی و در مجموع بیش از ۲۷۰ نفر کادر پزشکی و مجموعه‌های هماهنگ‌ کننده در خدمت مردم مناطق محروم دلفان هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه بیمارستان صحرایی امروز نمونه یک زنجیره درمانی است، افزود: ویزیت و معاینه مردم از خانه‌های بهداشت محله آغاز و تا درمان در بیمارستان‌های استان ادامه خواهد داشت.

باقری بیان داشت: امروز نخستین بیمارستان صحرایی و اردوی جهادی در سال جدید برپا شده و قطعا تا پایان سال این خدمت بی‌منت در دیگر مناطق محروم استان ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی و تحقق شعار سال در حاشیه بیمارستان صحرایی، تصریح کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در راستای توانمندسازی و کمک به اشتغال و تولید مردم دلفان نیز برپا شده است

انتهای پیام/