اطلاعیه فرماندهی انتظامی لرستان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

فرماندهي انتظامي لرستان با صدور اطلاعيه‌ بر توجه عموم مردم به ويژه صاحبان و متصديان واحدهاي صنفي و اماکن عمومي در جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکيد کرد.

به گزارش همای سعادت، سردار یحیی الهی، فرماندهی انتظامی لرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان با آرزوی سلامتی و قبولی طاعات و عبادات هموطنان عزیز، بر توجه عموم مردم به ویژه متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی به رعایت و اجرای برخی موارد در جهت حفظ حرمت این ماه گرانقدر تاکید کرد و اعلام داشت:شهروندان گرامی در جهت تقویت خویشتن داری و گسترش ارزش‌های اخلاقی و رعایت حرمت این ماه عزیز از هرگونه تظاهر به روزه خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‌ ها، معابر و اماکن عمومی اکیداً خودداری کنند .

در صورت صدور مجوز ویژه فعالیت برای مراکز اقامتی و پذیرایی بین راهی، پایانه های مسافربری، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن و بیمارستان ها می توانند به منظور ارائه خدمات به مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی می باشند، با رعایت موازین شرعی و حفظ شئون اسلامی، ضمن پوشش مناسب این مکان ها به گونه ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت داشته باشند.

سایر اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه رمضان می توانند از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) فعالیت کنند که در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برابر مقررات و ضوابط با متخلفین برخورد خواهد شد.

 مراکز پذیرایی دارای مجوز ویژه رمضان با پوشاندن شیشه های ویترین و درب واحد صنفی (به نحوی که از بیرون قابل رویت نباشد) مجاز به ارائه خدمات به مسافران می باشند.

 مراکز اقامتی دارای رستوران در ایام ماه مبارک رمضان صرفاً مجاز به ارائه خدمات به مسافران پذیرش شده هستند.

فرماندهی انتظامی لرستان در پایان این اطلاعیه از همکاری مردم شریف استان قدردانی و بر رعایت شئون اسلامی و پرهیز از پوشش نامتعارف در اماکن عمومی تاکید و از همه شهروندان خواسته شده در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/