اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان

طرح اعتکاف علمی دانش آموزان پایه دوازدهم با هدف تقویت بنیان علمی و مرور آموخته‌ها در ۱۵ مدرسه منتخب لرستان در حال اجرا است.

به گزارش همای سعادت، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در بازدید از پایگاه دبیرستان دخترانه شاهد ناحیه ۲ خرم آباد ضمن بازدید از شرایط این پایگاه اعتکاف علمی، اظهار داشت:طرح اعتکاف علمی در ۱۵ مدرسه منتخب استان در حال اجرا است تا دانش آموزان پایه دوازدهم بتوانند در ایام تعطیلات نوروز بدون دغدغه و در محیطی آرام مطالعه کنند.

رضا عزتی افزود: در این مراکز که دبیران مجرب هم حضور دارند دانش آموزان علاوه بر رفع اشکالات و ایرادات درسی خود به مرور تست های کنکور و حل آنها می پردازند.

وی گفت: برای ارتقا و برگزاری کلاس های فوق برنامه و تقویتی و همچنین اعتکاف علمی اعتباری در نظر گرفته شده است تا دانش آموزان لرستانی هم چون سال گذشته در آزمون سراسری بدرخشند.

گفتنی است سال گذشته بعد از تجزیه و تحلیل امتحانات دی ماه با حضور مدیران شهرستان ها و مناطق کلاس های تقویتی و فوق برنامه برای دانش آموزان برگزار شد که نتیجه آن درخشش دانش آموزان در آزمون سراسری بود.

در این بازدید که عبدالله بهاروند مدیر و محمدی،حراست آموزش و پرورش ناحیه ۲ حضور داشتند، دانش آموزان با ابراز رضایت از محیط مدرسه خواستار استمرار طرح اعتکاف علمی در ایام تعطیل بویژه روزهای پنجشنبه و جمعه بعد از تعطیلات نوروز شدند.

انتهای پیام/