اعزام ۲ تیم بهداشتی و درمانی به منطقه”کوی علی آباد” خرم آباد

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: ۲تیم بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی به منطقه محروم “کوی علی آباد” از توابع شهرستان خرم آباد اعزام‌ شده است.

به گزارش همای سعادت ،سرهنگ عبدالوحید ملک آرا اظهار داشت: به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید مدنی، دو تیم بهداشتی و درمانی گروه جهادی شهید رهنمون به منطقه محروم “کوی علی آباد” از توابع شهرستان خرم آباد اعزام شد.

وی افزود: این اکیپ شامل پزشک عمومی، پرستار، ماما،کارشناس سلامت روان و روانشناس است که با وسایل و تجهیزات موردنیاز تیم را برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی در این اعزام گفت: خدماتی که در این اعزام ارائه شد. ‏شامل ویزیت، کنترل فشار خون ، غربال گری کووید ۱۹، مشاوره و دارو به‌صورت رایگان و توزیع پک بهداشتی به اهالی منطقه است و آماری که در پایان این روز می‌توان ارائه داد خدمت مستقیم به ۷۰ نفر است.

ملک آرا با اشاره ارائه کلیه خدمات به صورت رایگان است ،گفت: با هماهنگی صورت گرفت با رئیس بیمارستان شهید مدنی افراد در معرض خطر بیماریهای قلبی عروقی ،اطفال و دیابت به سطح تخصصی به بیمارستان ارجاع داده شده است.

انتهای پیام/