اعلام زمان فعالیت پایگاه‌های انتقال خون لرستان در نوروز و ماه رمضان

مدیرکل انتقال خون لرستان گفت:پایگاه‌ها و مراکز اهدای خون استان در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان فعال خواهند بود.

به گزارش همای سعادت،‌علی سوری با اشاره به فعالیت پایگاه ها و مراکز اهدای خون لرستان در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز اظهار کرد: پایگاه اهدای خون شهید رستمی مقدم در ایام نوروز و تا پایان ماه مبارک رمضان همه روزه در دو شیفت ۷:۳۰صبح لغایت ۱۳:۳۰ ظهر و ۲۰ تا ۲۴ فعال و همچنین در روزهای تعطیل ۲۹ اسفند شیفت صبح (۷:۳۰تا ۱۳:۳۰) ، دهم و دوازدهم فروردین شیفت شب (۲۰تا ۲۴شب) فعال است.‌

وی افزود: پایگاه شهدای علوی خرم‌آباد با شروع ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات نوروز همه روزه از ساعت ۷:۳۰صبح تا ۲۴ فعال است همچنین در روزهای تعطیل ۲۵ اسفند و دوم فروردین شیفت صبح (۷:۳۰تا ۱۳:۳۰) و روزهای دهم و دوازدهم فروردین نیز شیفت شب (۲۰شب تا ۲۴) در خدمت داوطلبان اهدای خون خواهد بود.

سوری با اشاره به فعالیت پایگاه شهید جوانمرد شهرستان بروجرد عنوان کرد:پایگاه اهدای خون شهید جوانمرد با شروع ماه مبارک رمضان و ایام نوروز همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۴ فعال و در روزهای تعطیل ۲۵ و ۲۹ اسفند شیفت صبح (۷:۳۰ تا ۱۳) و روزهای دهم و دوازدهم فروردین نیز در شیفت شب (۲۰تا ۲۴) فعال است.

وی بیان کرد: پایگاه اهدای خون شهرستان الیگودرز از ابتدای ماه رمضان و ایام نوروز تا پایان ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۰ آماده پذیرش اهدا کنندگان عزیز است و همچنین این پایگاه در روز تعطیل چهارم فروردین در شیفت صبح (۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰) فعال است.

سوری گفت: پایگاه‌های اهدای خون شهرستان‌های کوهدشت و دورود نیز با شروع ماه رمضان و ایام عید نوروز از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ فعال هستند، همچنین پایگاه شهرستان دورود در روز تعطیل سیزدهم فروردین از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰نیز فعال است.

وی تصریح کرد: مراکز اهدای خون شهرستان پلدختر در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، شهرستان نورآباد روز یکشنبه و شهرستان ازنا روزهای دوشنبه و چهارشنبه با شروع ماه رمضان و ایام نوروز از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ ظهر فعال و در خدمت مردم نوعدوست برای اهدای خون هستند.

مدیرکل انتقال خون لرستان گفت: نیاز مراکز درمانی به خون و فرآورده‌های خونی، یک نیاز روزانه و مستمر است و از مردم درخواست می‌کنیم در ایام تعطیلات نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان، بیماران نیازمند به خون به ویژه کودکان تالاسمی را فراموش نکنند.

انتهای پیام/