افتتاح نخستین “مرکز کارآموزی جوار کارگاهی هتل جهانگردی” در خرم‌آباد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان از افتتاح نخستین مرکز کارآموزی جوار کارگاهی هتل جهانگردی (سراب کیو) در خرم آباد، در زمینه صنعت هتل داری و گردشگری خبر داد.

به گزارش همای سعادت، میترا ابراهیمی، گفت: در راستای توانمندسازی منابع انسانی و درنتیجه ایجاد اشتغال پایدار با استفاده از ظرفیت‌های موجود با رویکرد آموزشهای نوین و خاص، از جمله حوزه صنعت هتلداری و گردشگری، افتتاح نخستین مرکز جوار کارگاهی هتل جهانگردی کیو می‌تواند الگویی برتر در رونق و توسعه این مراکز در سطح استان باشد.

وی با اشاره به منابع تاریخی و جغرافیایی استان چهارفصل لرستان،افزود: با وجود آثار طبیعی و تاریخی فراوان و بی نظیر در استان ، تاکنون در این زمینه ، آموزشی که بتواند به جذب بیشتر گردشگران و حضور مؤثر آنها در استان بپردازد به مرحله اجرا نرسیده‌است.

مدیر کل فنی و حرفه ای بیان کرد: پرورش و تربیت منابع انسانی توانمند در حوزه گردشگری و هتل‌داری، یکی از مهمترین ارکان توسعه و گسترش این صنعت سودآور در استان است و دراین‌ راستا، نقش آموزش‌های مهارتی بسیار حائز اهمیت است و درصورتی‌که مطابق استانداردهای آموزشی و با برنامه‌ریزی دقیق صورت پذیرد می‌تواند منجر به ایجاد اشتغال پایدار و درنتیجه افزایش بازدهی اقتصادی و بهره‌وری نیروی کار در این زمینه شود.

در ادامه مدیرعامل هتل جهانگردی کیو ضمن قدردانی از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و استقبال از توسعه مهارت‌آموزی در حوزه هتلداری و گردشگری بیان کرد: امیدواریم راه اندازی مراکز جوار کارگاهی و تعاملات بیشتر در زمینه ارائه آموزش‌های تشریفات و هتلداری منجر به جذب بیش‌از پیش گردشگران به استان شود.

انتهای پیام/