افتتاح همزمان ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از افتتاح و بهره‌برداری همزمان ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در استان خبر داد.

به گزلرش هجای سعادت آنلاین، دکتر احمدرضا دالوند در آیین افتتاح و بهره‌برداری همزمان ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در استان که با حضور دکتر سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: کمیته امداد در بحث محرومیت‌زدایی به ویژه در حوزه مسکن و اشتغال از دستگاه‌های پیش‌رو است.

وی ادامه داد: پنج هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و جامعه ایثارگران در لرستان احداث می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان به معادن سنگ چگنی و ظرفیت بالای این شهرستان در حوزه کشاورزی اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذاری و تقویت ظرفیت‌ها در این منطقه باعث رشد و شکوفایی حوزه اشتغال و درآمد مردم خواهد شد.

وی افزود: طرح توانمندسازی روستاهای استان در حال پیگیری‌است، طبق این طرح به منظور جلوگیری از مهاجرت به شهرها و ایجاد درآمد پایدار در روستاها اشتغال ایجاد خواهد شد.

دالوند با بیان اینکه دولت سیزدهم فرصت خوبی برای رفع مشکل محرومین ایجاد کرده است، عنوان کرد: در حوزه عمرانی کارهای خوبی در دست اقدام است و امیدواریم بتوانیم مشکل آب برخی از مناطق کم‌آب استان را مرتفع سازیم.

انتهای پیام /