امام جمعه بروجرد مطرح کرد؛

افزایش امکانات روستایی به برکت انقلاب اسلامی

امام جمعه بروجرد گفت: به برکت پیروزی انقلاب امروز شاهد گسترش امکانات در نقاط مختلف حتی دورترین روستاها هستیم.

به گزارش همای سعادت، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، اظهار کرد: امروز، روزی است که مردم زمام امور را به‌دست گرفتند.

وی بیان کرد: پیش از انقلاب، آمریکایی‌ها بر کشور ما حکومت می‌کردند و آنها ما را به بردگی گرفته بودند و با تصویب قانون کاپیتولاسیون آقایی می‌کردند. اگر یک آمریکایی ۱۰ ایرانی را می‌کشت کسی حق نداشت از آن قاتل سؤال کند که چرا کشتی؟ آن‌ها با گستاخی در کشور ما حکومت می‌کردند.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: قبل از انقلاب از لحاظ اقتصادی مردم در فقر و فلاکت بودند و از آسفالت و تلفن در روستاها خبری نبود و فقط ۹ شهر کشور تا قبل از انقلاب گاز داشتند.

وی با بیان اینکه کل روستاهایی که قبل از انقلاب از نعمت برق برخوردار بودند ۳۸۷۷ روستا بود، گفت:به برکت پیروزی انقلاب امروز شاهد گسترش امکانات در نقاط مختلف حتی دورترین روستاها هستیم.

امام‌ جمعه بروجرد بیان کرد: با پیروزی انقلاب، دشمنی دشمنان آغاز شد و منافقان ۱۷ هزار نفر از شخصیت‌ها، دانشمندان و نخبگان را به شهادت رساندند، جنگ تحمیلی را بر کشور تحمیل کردند، توطئه و فتنه ایجاد کردند، ولی به هدف‌شان نرسیدند.

حسینی با بیان اینکه این انقلاب در دنیا بی‌نظیر بود، اظهار کرد: امروز ایران به یک کشور قوی و مقتدر تبدیل شده است.

وی بیان کرد: جبهه مقاومت نشأت‌گرفته از انقلاب اسلامی ایران بود که امروز با همه توان در برابر زورگویان عالم ایستاده است و این حکومت اسلامی به حکومت امام عصر (عج) متصل خواهد شد.

امام‌ جمعه بروجرد ادامه داد: امروز در کشور مشکلات اقتصادی وجود دارد و دشمن به‌دنبال بزرگ‌نمایی آن‌هاست، اما نباید فراموش کنیم که در این ۴۵ سال به چه موفقیت‌ها و پیشرفت‌هایی دست یافته‌ایم و باید با همه توان این دستاوردها را نشان دهیم.

حسینی گفت: دشمن در کشورهای اطراف ما جایگاه‌های نظامی دارد، اما جرأت نمی‌کند گلوله شلیک کند، چون ایران یک ایران قوی است و دیگر تنها نیست. ایران هیچ‌گاه آغازکننده جنگ نبوده است، اما اگر هر خطا و تحرکی از سوی دشمن مشاهده شود، با سخت‌ترین شکل به آنها پاسخ داده می‌شود.

امام‌ جمعه بروجرد ادامه داد: جوانان و دانشمند ما توانسته‌اند در مدت ۴۰ سال، پیشرفت‌های علمی زیادی در زمینه‌های مختلف داشته باشند.

حسینی اظهار کرد: ملت ایران امروز با حضور پرشور خود نشان دادند که ایران و انقلاب را دوست دارند و مسئولان باید در راه خدمت به مردم، همه توان خود را به کار گیرند.

وی با اشاره به حضور در انتخابات، افزود:با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، مشکلات رفع خواهد شد.

انتهای پیام/