در راستای حمایت از فرزند آوری؛

افزایش ۲۵ درصدی تسهیلات ساخت مسکن در لرستان

مدیر شعب بانک مسکن لرستان گفت:در راستای «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»، وام ساخت مسکن به ازای هر فرزند زیر ۲۰ سال و تا چهار فرزند، ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت.

به گزارش همای سعادت،داریوش عالی پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:با اجرای طرح جوانی جمعیت، رقم تسهیلات ساخت مسکن به ازای هر فرزند زیر بیست سال و تا چهار فرزند ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت که این رقم در شهرستان‌های خرم آباد و بروجرد تا ۶۸۰ میلیون تومان، در سایر شهرستان‌های استان تا ۴۸۰ میلیون تومان است که برای زوجین در خرم آباد و بروجرد تا یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان و برای سایر شهرستان‌ها دو برابر یعنی ۹۶۰ میلیون خواهد شد.

وی افزود:رقم تسهیلات ساخت مسکن قبل از اجرای طرح جوانی جمعیت در شهر‌های خرم آباد و بروجرد ۳۲۰ میلیون تومان، در سایر شهرستان‌های استان ۲۴۰ میلیون تومان بود که برای زوجین در خرم آباد و بروجرد ۶۴۰ میلیون و برای سایر شهرستان‌ها ۴۸۰ میلیون تومان بوده است.

عالی پور در ادامه گفت:با هدف افزایش قدرت و توان بازپرداخت اقساط به ازای هر فرزند دو سال به مدت بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود که حداکثر به مدت ۱۰ سال به بازپرداخت اقساط اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/