اقتدار نظام اسلامی، نشات گرفته از خون شهدا است

ستاری دستنایی، با بیان اینکه اقتدار نظام اسلامی، نشات گرفته از خون شهدا است بر لزوم اشتغالزایی برای فرزندان شهدا و ایثارگران تاکید کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین ، بهرام ستاری دستنایی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، امروز شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، با تاکید بر اینکه امروز هر چه بالندگی، درخشش و افتخار در جامعه داریم، به خاطر جامعه ایثارگری و شهدا است اظهار داشت: قدردانی از جامعه ایثارگری، تکریم از شهدا و خانواده شهدا به معنای تکریم نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی اقتدار خود را از شهدا گرفته است عنوان کرد: کشتی نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و به سکان داری مقام معظم رهبری به عنوان ناخدای با بصیرت نظام جمهوری اسلامی، مسیر پرتلاطم را پی گرفته است و در جایگاه امن قرار دارد که اینها همه به برکت خون شهدا است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با تاکید بر اینکه شهدا، چشم و چراغ ما و چراغ راه هدایت هستند و آیندگان، با تاسی از آنها می‌توانند راه روشنی را داشته باشند، گفت: امروز تکریم از شهدا و خادمین شهدا، وظیفه ی همه است.

ستاری با بیان اینکه مدیریت ارشد استان با تیم خود، افتخار خدمت گذاری به این جامعه را دارد و خدمت گذاری به جامعه ایثارگری را سرلوحه همه برنامه‌ها می‌داند، افزود: ما هم به تاسی از او، وظیفه خود می‌دانیم که در این عرصه، با تمام توان، به آنها خدمت کنیم.

وی با تقدیر از مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و تبریک به مدیرکل جدید این اداره اظهار کرد: امروز گنجینه شهدا که برگرفته از آثار شهدا، خانواده‌های شهدا و جامعه ایثارگری ما است، گنجینه بسیار قوی و غنی است که می‌تواند چراغ راهی برای تمام مدیران و جامعه باشد و ما باید این گنجینه قوی را که انتشار آثار شهدا و فرهنگ شهدا است پاس بداریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار، بیان داشت: اگر فرهنگ شهدا در جامعه نهادینه شود، هیچ نکته ابهام تاریخی در جامعه نخواهیم داشت، و اگر بعضاً در طول این ۴۲ سال از پیروزی انقلاب، در عرصه‌های اجرایی برخی اوقات مسیر را گم کرده‌ایم به این دلیل است که راه و مسیر شهدا را نشناخته‌ایم.

ستاری ادامه داد: انتظار این است که مدیرکل جدید بنیاد شهید، نسبت به تکریم خانواده شهدا توجه جدی داشته باشد چرا که تکریم خانواده شهدا، تکریم نظام جمهوری اسلامی است.

وی گفت: توجه به جامعه ایثارگری، توجه به ارزش‌های دینی و اسلامی و تضمین کننده آینده این نظام اسلامی است و باید برای خدمت گذاری به این قشر، از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با تاکید بر لزوم توجه به جامعه ۶ هزار و ۵۴۴ شهید و ۱۶ هزار ایثارگر و آزاده استان بیان داشت: امروز نباید شاهد بیکاری ۷ هزار فرزند جامعه ایثارگری باشیم و باید تلاش کنیم که جامعه ایثارگری در جایگاه آرامش قرار بگیرد.

ستاری عنوان کرد: در بُعد درمانی، توجه به مسکن و… ایثارگران باید توجه صورت گیرد و رسالت ما این است که فضای آرامش گونه‌ای را برای جامعه ایثارگری داشته باشیم.

معاون استاندار بیان کرد: مدیران دولت سیزدهم هم باید به این نکته توجه کنیم که یک ندای واحد در راستای خدمت گذاری در استان وجود دارد، اگر بعضاً خناسان، به دنبال ایجاد تفرقه هستند، بدانند که تیم مدیریتی استان در بحث اجرایی، با تمام توان و تلاش در جهت خدمت گذاری به مردم لرستان حرکت خواهد کرد و از هیچ توطئه ا، ابا ندارد، چرا که خدمت گذاری به جامعه و به خصوص مردم شهید پرور، بزرگ‌ترین افتخار است.

انتهای پیام/