امضای تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه بین کانون کارشناسان و سازمان جهاد کشاورزی لرستان

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های دو جانبه میان کانون و سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی کانون؛ حجت والیزاده اظهار داشت: در جلسه‌ای که هیات مدیره کانون با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان داشت، زمینه‌های همکاری‌های دوجانبه بررسی و در نهایت به انعقاد تفاهم‌نامه انجامید.

وی با تقدیر از اسفندیار حسنی‌مقدم رییس سازمان جهاد کشاورزی، انعقاد این تفاهم‌نامه را گام ارزشمندی در جهت بهبود و تسهیل روند کارشناسی و پیشگیری از مفسده‌های احتمالی برشمرد و تصریح کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر گردید کلیه امورات مربوط به کارشناسی پرونده‌های مورد نظر سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و ادارات زیرمجموعه در سطح استان از طریق کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان انجام گیرد.

والیزاده با تاکید بر اهمیت شکل‌گیری ارتباط ساختاری و ضابطه‌مند میان دو طرف افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه، درخواست‌های کارشناسی توسط سازمان جهاد کشاورزی صرفا از طریق شبکه دولت یا اداره پست برای کانون ارسال می‌گردد و از درخواست‌ها به متقاضیان و افراد ذی‌نفع و همچنین هدایت آن‌ها به کانون خودداری می‌شود.

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه در ۷ بند به امضای دو طرف رسیده، عنوان داشت: کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان نیز متعهد گردید نسبت به تعیین کارشناس ذیصلاح اقدام و در حداقل زمان، پیگیری‌های لازم جهت وصول نظریه کارشناسی و ارسال آن به سازمان جهاد کشاورزی و یا مرجع درخواست‌کننده به عمل آورد.

انتهای پیام /