طی امسال صورت گرفت؛

انجام ۹۷ مورد بازرسی تجهیزات تفریحی در بروجرد

رئیس استاندارد بروجرد از ۹۷ مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی مستقر در شهربازی این شهرستان خبرداد.

به گزارش همای سعادتت،نازنین دایی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان مردادماه ۹۷ مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی مستقر در شهر بازی و زمین بازی بروجرد انجام شده است، گفت: در بروجرد شهر بازی با تائید ۱۰۰ درصدی نداریم.

وق افزود: انجام بازرسی‌های دوره‌ای در طول مدت اعتبار یک‌ساله مجوز استاندارد، الزامی است و بهره‌بردار یا مالک باید اقدامات لازم را در خصوص تمدید مجوز انجام دهد.

رئیس اداره استاندارد بروجرد اضافه کرد: دارندگان وسایل بازی باید با مراجعه به سامانه نظارت بر وسایل تفریحی، در پرتال سازمان ملی استاندارد ایران، برای ثبت مشخصات تجهیزات بازی اقدام تا پس از انجام بازرسی توسط شرکت‌های بازرسی همکار و رفع نواقص احتمالی، مجوز استاندارد را دریافت کنند.

دایی خاطرنشان کرد: تجهیزات تفریحی مستقر در پارک بازی و شهر بازی مشمول مقررات استاندارد اجباری است و شهرداران، مالکان و بهره‌برداران موظفند برای استانداردسازی آنها اقدام کنند تا ایمنی و سلامت مردم به‌ویژه کودکان به خطر نیفتد.

وی با بیان اینکه با سرکشی مستمر گروه‌های نظارتی وضعیت استاندارد وسایل بازی شهر بازی‌ها بررسی می‌شود، تصریح کرد: طرح نظارت بر استاندارد خدمات و کالا از برنامه‌های محوری اداره استاندارد شهرستان است.

انتهای پیام/