مدیر کل کمیته امداد لرستان مطرح کرد؛

اهدای یک هزار و ۵۹ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد لرستان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از اهدای یک هزار و ۵۹ سری جهیزیه و ۳۵۸ قلم لوازم ضروری منزل به مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش همای سعادت،جلال شیخ پور در همایش تجلیل از خیرین، نیکوکاران حامی ایتام، محسنین و توزیع یکهزار و ۵۹ سری جهیزیه، اظهار داشت: امسال سه هزار و ۲۰۰ جهیزیه بین مددجویان تحت پوشش استان توزیع شده است.

وی افزود:یک هزار نوعروس برای دریافت جهیزیه در صف انتظار کمیته امداد لرستان بودند که اکنون هیچ نوعروس پشت نوبتی دریافت جهیزیه نداریم و چنانچه همسر این نوعروسان دنبال شغل و یا توسعه اشتغال خود باشند به شرط دسته بندی در قالب دهک یک تا پنج، تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت می کنند.

شیخ پور با اشاره به اینکه پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نیز برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)لرستان ساخته شده است تصریح کرد: تاکنون بیش از سه هزار کلید تحویل مددجویان تحت پوشش داده شده است.

وی اظهار داشت: سرانه ماهیانه دریافتی ایتام تحت پوشش نیز از۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال به ۱۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرده است که تلاش می شود این رقم تا پایان سال ۱۴۰۳ به ۲۰ میلیون ریال افزایش یابد.

شیخ پور با بیان اینکه امسال چهار هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال از سرفصل‌های مختلف کسب درآمد شده است اظهار داشت: همچنین ۹۹۰ میلیارد ریال از محل اکرام و محسنین به کمیته امداد لرستان کمک شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۷ هزار دانش آموز و ۳۳ هزار دانشجو تحت پوشش کمیته امداد لرستان قرار دارند ادامه داد: امسال ۹۰۰ نخبه برتر از بین مددجویان استان شناسایی شده است و در سطح کشور جزو استان‌های برتر در حوزه شناسایی نخبگان قرار داریم.

شیخ پور افزود:سال گذشته ۸۰ میلیارد ریال و امسال هم بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای پرورش استعداد این نخبگان هزینه شده است.

انتهای پیام/