بازگشت ۲۵ واحد صنعتی تعطیل استان به چرخه تولید

رازانی گفت: ۲۵ واحد صنعتی راکد و تعطیل استان لرستان در سال جاری به چرخه تولید باز می گردد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، بختیار رازانی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان،اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته ۲۵ واحد از ۱۲۴ واحد صنعتی راکد مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان جهت راه اندازی مجدد و برگشت به تولید در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: راه‌اندازی مجدد واحد‌های راکد قابل احیا در سطح شهرک‌های صنعتی مبنای کار قرار گرفته که به همین منظور احصای آخرین وضعیت واحد‌های صنعتی غیرفعال و قابل احیا از برنامه های اصلی این شرکت  در سال جاری محسوب می شود.

رازانی گفت: از ابتدای سال تا کنون ۴ واحد تولیدی صنایع شیمیایی که راکد بودند،به چرخه تولید بازگشته اند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی لرستان اذعان داشت: در سال گذشته نیز تعداد ۳۱ واحد تولیدی صنایع غذایی، کانی غیر فلزی و شیمیایی بار دیگر به چرخه تولید بازگشتند.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۲۷ واحد با ظرفیت ۵۰ درصد و ۶۷ واحد نیز با ظرفیت بیشتر از ۵۰ درصد درحال فعالیت‌اند که برنامه افزایش ظرفیت‌ تولید برای این دو گروه از واحدها در اولویت‌های تعیین شده به اجرا درمی‌آید.

رازانی یادآور شد: تا کنون تعداد ۴۱۹ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار میلیارد ریال با ظرفیت اشتغال ۷ هزار و ۷۳۱ نفر در شهرک ها و نواحی صنعتی لرستان بهره برداری شده اند.

انتهای پیام/