فرمانده انتظامی لرستان:

باند سارقان به عنف در خرم آباد منهدم شد

فرمانده انتظامی لرستان گفت:باند سارقان به عنف در شهرستان خرم آباد منهدم شد.

به گزارش همای سعادت،سردار یحیی الهی روز شنبه اظهار داشت: در پی سرقت به عنف در سطح شهر خرم آباد، موضوع بصورت ویژه دردستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی ۲ نفر اعضای باند سارقان به عنف را در سطح شهر خرم آباد که در پوشش مسافرکش اقدام به سرقت طلاجات شهروندان می کردند ، شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه سارقان تاکنون به ۱۲ فقره سرقت به عنف اعتراف کرده اند، گفت: در این رابطه یک مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سردار الهی با بیان اینکه مالباختگان شناسایی شده اند بیان کرد: پلیس با قاطعیت با سارقان و متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

کشف کالای قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی استان همچنین از کشف مقادیری قابل توجهی کالای قاچاق به ارزش بیش از هفت میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد خبرداد.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی خرم آباد در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به ۲ دستگاه خودروی وانت حامل بار قاچاق مشکوک و آنها را متوقف کردند.

الهی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۹ خرم آباد در بازرسی از این خودروها مقادیری انواع کالای خارجی قاچاق شامل سه دستگاه ماشین لباسشویی، سه دستگاه ماشین ظرفشویی و ۵۱ قلم لوازم برقی و آشپزخانه کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری ۲ نفر گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/