برق تمامی مناطق سیل زده لرستان وارد مدار شد

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان گفت: تمام خاموشی های ناشی از سیل های روز گذشته در استان برطرف شده و در حال حاضر شبکه برق این مناطق برقرار است.

به گزارش همای سعادت آنلاین، مهران امیری بیان کرد: در زمان بارش های اخیر خاموشی های محدودی در سطح شبکه به وجود آمد که در کمترین زمان ممکن رفع مشکل شد و مشترکین بلافاصله برقدار شدند و در حال حاضر کلیه خسارات وارده مرتفع و هیچ خاموشی در سطح استان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد خوب و به موقع برق در مقابله با سیلاب اخیر در استان ،افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی در خصوص احتمال بارش و وقوع سیلاب طی روزهای گذشته، نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق استان در حال آماده باش قرار گرفتند و زمان جاری شدن سیل در شهرستان های الیگودرز، ازنا و سلسله، در محل حاضر شدند و تاسیسات آسیب دیده را بازسازی کردند.

امیری بیان کرد: به دلیل بارندگی های اخیر در سطح لرستان به خصوص نواحی شرق و جنوب شرق استان شامل شهرستان های الیگودرز، ازنا، دورود و به صورت پراکنده در شهرستان های بروجرد، سلسله و خرم آباد خساراتی به شبکه توزیع برق وارد شده است.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: در اثر بارندگی‌های اخیر دو دستگاه ترانسفورماتور، یک دستگاه سکسیونر و یک دستگاه ریگلوزر از شبکه خارج شد و بیش از پنج کیلومتر شبکه برق آسیب دید که طبق برآورد اولیه بیش از ۲۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال خسارت به زیرساخت های شبکه توزیع برق لرستان وارد شده است.

ایرنا

انتهای پیام/