برق رسانی به روستای” گلابان چگنی”

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: طرح برق رسانی به روستای گلابان شهرستان چگنی با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومانی به افتتاح رسید.

به گزارش همای سعادت ،آیین برق رسانی به روستای گلابان ۳ با حضور دالوند معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ،حجت الاسلام والمسلمین حافظی امام جمعه شهرستان چگنی ، مهندس ترابی فرماندار شهرستان ، مهندس خودنیا مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد.

فریدون خودنیا ،اظهار داشت: برای برق رسانی به روستای گلابان در شهرستان چگنی، یک هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط احداث شده و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و نصب یک دستگاه پست هوایی نیز انجام شده است.

وی افزود:با برق رسانی به این روستا در مجموع ۲ هزار و ۷۶۴ روستا در لرستان از نعمت برق برخوردار شده اند.

خودنیا به میزان هزینه صرف شده برای اجرای این طرح برق رسانی اشاره کرد و گفت: برای برق رسانی به این روستا ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان با اشاره به اهمیت برق رسانی روستاها ،تصریح کرد: یکی از برنامه‌های شرکت توزیع برق استان لرستان طی سالهای اخیر برقدار کردن تمامی روستاهای بدون برق که دارای راه دسترسی هستند بوده است که امیدواریم به زودی جشن پایان برقرسانی به روستاهای بدون برق و بالای ۵ خانوار را در استان برگزار کنیم.

دالوند معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان در این مراسم،گفت : شرکت توزیع برق از دستگاه های پرتلاش و جهادی استان هستند که با وجود همه تنگناها و کاستی ها همواره در جهت رفاه حال هم استانی های عزیز و رفع محرومیت از مناطق روستایی مبادرت به برقرسانی به روستاهای دور افتاده و صعب العبور می نمایند.

انتهای پیام/