همزمان با سراسر کشور؛

برگزاری پنجمین دوره انتخابات نظام دامپزشکی لرستان

پنجمین دوره انتخابات نظام دامپزشکی لرستان امروز جمعه ۲۹ دی همزمان با سراسر کشور در خرم آباد برگزارشد.

به گزارش همای سعادت، رئیس هیئت نظارت بر پنجمین دوره از انتخابات نظام پزشکی لرستان با بیان اینکه ۲۰ نفر از نامزد‌ها در این دوره به رقابت می‌پردازند، اظهار داشت: این افراد دامپزشکان دکترای تخصصی،کارشناسان دامپزشکی و اعضای فعال نظام دامپزشکی هستند.

جواد گودرزی هدف از برگزاری انتخابات را تشکیل نظام دامپزشکی لرستان دانست و افزود: در این انتخابات هشت نفر اعضای اصلی و یک نفر علی البدل است.

وی وظایف اعضا را نظارت بر صدور پروانه برای داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز مایه کوبی، مرغداری‌ها و دامداری‌ها عنوان کرد.

مصطفی زبردست،مدیرکل دامپزشکی لرستان از روند برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان بازدید کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

وی،ضمن تشکر از عوامل اجرایی و نظارتی پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان، روند برگزاری پنجمین دوره انتخابات را بسیار مناسب اعلام کرد و افزود: با توجه به پتانسیلی که از نظر فنی و پرسنلی در شورای نظام دامپزشکی استان لرستان وجود دارد امیدوارم با شروع به فعالیت اعضای شورای نظام دامپزشکی بیش از گذشته در امر خدمت رسانی به بهره برداران و همکاران موفق باشند.

انتهای پیام/