بهره‌برداری از بخش دندانپزشکی کودکان و نوجوانان در دانشکده دندانپزشکی خرم‌آباد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:بخش دندانپزشکی کودکان و نوجوانان و چند طرح دیگر در دانشکده دندانپزشکی خرم‌آباد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش همای سعادت،بهرام دلفان در حاشیه افتتاح بخش دندانپزشکی کودکان و نوجوانان دانشکده دندانپزشکی خرم‌آباد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بخش دندانپزشکی کودکان و نوجوانان،سالن آزمون و کلاس‌های الکترونیکی هوشمند،دستگاه سونوگرافی گیجگاهی فکی دانشکده دندانپزشکی خرم‌آباد به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: در راستای جوانی جمعیت و اهمیت رسیدگی به بهداشت دهان و دندان اطفال و نوجوانان، جهت دسترسی والدین به دندانپزشکی تخصصی با تعرفه‌های دولتی در استان بخش دندانپزشکی کودکان و نوجوانان با ۸ یونیت دندانپزشکی و بهره‌مندی از ۴ متخصص دندانپزشکی اطفال با اعتبار یک میلیارد و دویست تومان به بهره‌برداری رسید که روزانه ظرفیت پذیرش ۲۰ بیمار را دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: همچنین دو کلاس هوشمند الکترونیکی با ظرفیت هر کلاس ۵۰ نفر و سالن مطالعه با اعتباری بالغ‌بر ۳ میلیارد تومان افتتاح شد.

دلفان اضافه کرد: دستگاه سونوگرافی گیجگاهی فکی جهت بررسی مشکلات فک و صورت با آماده‌سازی فضای فیزیکی با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد:سالن آزمون الکترونیکی با تجهیزات به‌روز و مجهز به ۵۰ سیستم رایانه و با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳ میلیارد تومان افتتاح شد.

در پایان از نمایشگاه تجهیزات به‌روز گروه جهادی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بازدید به عمل آمد.از دیگر برنامه های این روز کاشت نهال توسط رییس دانشگاه و سایر مسئولین در محوطه دانشکده بود.

انتهای پیام/