بهره‌مندی ۴ روستای چمشک معمولان از نعمت گاز

خط تغذیه گاز محور چمشک معمولان پلدختر به طول ۴۴ کیلومتر به بهره برداری رسید.

به گزارش همای سعادت،با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان و نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی،خط لوله تغذیه ۳۵۰ پوند میانکوه شرقی و گازرسانی به ۴ روستای محور چمشک شهرستان معمولان به بهره برداری رسید.

کرم گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز لرستان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نوروز باستانی با اعلام این خبر گفت:با تلاش و همت مجموعه همکاران در شرکت گاز استان و عوامل اجرایی در راستای ایجاد زیر ساخت و پایداری گاز منطقه اجرای خط لوله تغذیه ۳۵۰ پوند به طول ۲۰ کیلومتر و همچنین گازرسانی به ۴ روستای محور چمشک شهرستان معمولان با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال با ایمنی و موفقیت به بهره برداری رسید .

وی ادامه داد:خط تغذیه دادآباد نقش بسیار مهمی در ایجاد زیرساخت گازرسانی روستاهای میانکوه شرقی و صنایع تولیدی و کشاورزی محور آزادراه و در آینده بعنوان خط جایگزین شرایط بحران برای تامین گاز پلدختر میباشد.

احمدرضا دالوند، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان ضمن قدردانی از تلاش جهادی کارکنان شرکت گاز در توسعه گازرسانی استان گفت: ارائه خدمات پایدار گازرسانی در منطقه میانکوه شرقی که از مناطق مهم و مورد توجه در حوزه منابع طبیعی میباشد بهترین عیدی برای مردم منطقه هم زمان با بهار قرآن و عید نوروز بود.

سید حمیدرضا کاظمی، نماینده مردم شریف شهرستان های پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل و کارکنان شرکت گاز استان بیان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز ضمن بهره مندی مردم عزیز این منطقه از نعمت الهی گاز طبیعی با توسعه گاز رسانی در منطقه زاگرس و خصوصا استان لرستان از منابع طبیعی و درختان بلوط بیشتر محافظت شده و نقش مهمی در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و اقتصاد مولد و پایدار دارد.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان در پایان گفت: طبیعت زاگرس به عنوان یک میراث ارزشمند است که با گازرسانی به این منطقه و برخورداری مردم عزیز از نعمت گاز طبیعی ، از تخریب محیط زیست در این منطقه جلوگیری شده است.

انتهای پیام/