بیانیه سپاه لرستان به مناسبت یوم‌الله ۹ دی

سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در سالروز نهم دی روز بصیرت بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش همای سعادت،سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با گرامیداشت یوم‌الله نهم دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، بیانیه‌ ای در سالروز این حماسه مردمی صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب: مردم عزیز ما در روز نهم دی، آن‌چنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد.

تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی مملو از نقاط مهم و سرنوشت‌سازی است که در حافظه ملت شریف و ولایت‌مدار ایران اسلامی نقش بسته و هرگز نمی‌توان آن را از یاد مردم ایران زدود.یوم‌الله نهم دی از آن روزهای تاریخی و ملی است و روز لطف و توجه الهی به ملت ایران اسلامی است که زیر چتر ولایت، وحدت و اتحاد برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در برابر فتنه‌گران و منافقان و بدخواهان داخلی و خارجی رخ داد.

حماسه پرافتخار مردمی ۹ دی، پنجره‌ای زیبا از ایمان و امید ملت بزرگ ایران اسلامی در مسیر رسیدن به قله‌های بلند تمدن اسلامی را در مقابل چشمان بهت‌زده منافقان و فتنه‌گران داخلی و دشمنان خارجی به رخ کشید.

اهمیت بزرگداشت، بازخوانی و یادآوری حماسه نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ بدین جهت است که همگان بدانند بصیرت مثال‌زدنی ملت ایران باگذشت سالیان متمادی از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نه‌تنها فروکش نکرده؛ بلکه همچنان خروشان است و هر بار دشمنان و فتنه‌گران داخلی بخواهند در این مسیر پرافتخار سنگ‌اندازی کنند ملت با اتکای به وحدت و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب آنها را مقهور و مغلوب خود خواهد ساخت.

انتهای پیام/