تجلیل از مربیان نمونه تربیتی و پرورشی مدارس لرستان+تصاویر

در مراسمی از ۳۱۳ نفر از مربیان،معلمان و مشاوران پرورشی لرستان تجلیل شد.

به گزارش همای سعادت، همایش بزرگداشت هفته تربیت اسلامی و سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی یادواره شهیده امور تربیتی فائزه رحیمی (از شهدای حادثه تروریستی کرمان )در اردوگاه آیت الله کمالوند خرم آباد برگزار شد .

مدیر کل آموزش و پرورش در این مراسم با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت:امور تربیتی نهادی مقدس و شجره طیبه ای است که حاصل آن تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی ایران است.

رضا عزتی،مهمترین هدف نهاد امور تربیتی را میتوان حراست از مرزهای اعتقادی و باورها و ارزش‌های انقلاب و حفظ دستاوردهای آن دانست و افزود:مربیان امور تربیتی در هر کسوتی سربازان واقعی انقلابند، چراکه بر اذهان نسل آینده تاثیری شگرف خواهند داشت.

وی تصریح کرد:بر اساس سند تحول بنیادین و همچنین راهبردهای کلان تعلیم و تربیت ترویج و فرهنگ سازی پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، ارتقاء مهارتهای خودمراقبتی دانش آموزان و ترویج آن در سطح مدارس، جریان سازی فرهنگی و اجتماعی برای جلب مشارکت در زمینه پیشگیری از آسیبها ی اجتماعی و آگاه سازی عمومی در مورد عوامل مخاطره آمیز کودکان و نوجوانان جزو اهداف اختصاصی و وظایف آموزش و پرورش در این سند است.

عزتی با اشاره به موفقیت های معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت:بکار گیری نیروی جوان در این معاونت باعث درخشش دانش اموزان در مسابقات فرهنگی و هنری در سطح کشور شده که با هیچ دوره ای قابل مقایسه نیست که جا دارد از همه عزیزان تلاشگر در این عرصه قدردانی کنم.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت استان به انتخابات ۱۱ اسفند هم اشاره کرد و گفت : برنده واقعی انتخابات مردم همیشه در صحنه بودند وبا حضور خود برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور افزودند.

عزتی با انتقاد از برخی ها که بدون آگاهی و اطلاع به مسئولان آموزش و پرورش تهمت حمایت از نامزد خاص زده اند اظهار داشت:آموزش و پرورش فقط راهبرد مشارکت حداکثری را در انتخابات دنبال کرده و با اندک افرادی که هم در این زمینه تخلف کرده اند بطور قانونی برخورد شده است.

بنا به این گزارش،اجرای گروه سرود” نغمه های افلاکی” به سرپرستی و اجرای حماسی دانش آموز پایه سوم مدرسه جهاد خرم آباد مورد تحسین حضار قرار گرفت.

در پایان این مراسم از مربیان پرورشی و مشاوران تقدیر شد.


انتهای پیام/