تجلیل از کارکنان روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان

به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت “روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی” طی مراسمی از کارکنان حوزه روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، دکتر شمسی فر در این جلسه که در آستانه روز جهانی ارتباطات و مخابرات برگزار شده بود؛ ضمن تبریک این روز به رئیس و کارکنان اداره روابط عمومی این مجموعه، اظهار کرد: حرفه روابط‌عمومی‌ در عصر کنونی همزمان با پیشرفت تکنولوژی های الکترونیکی ارتباطی، وارد دوره ای جدید شده که می توان آن را روابط‌عمومی‌ نوین نامید؛ دوره ای که سرعت و زمان انتشار اطلاعات در آن حرف اول را می زند.

وی ضمن تشکر از زحمات همکاران در سال گذشته به جهت کسب رتبه های برتر در ارزیابی های انجام شده، افزود: مجموعه روابط عمومی مخابرات یکی از بهترین مجموعه های مربوط به مخابرات است و در شرایط حاضر لازم است مهم ترین وظیفه روابط عمومی، یعنی جهاد تبیین را با هدف بازنمایی حقیقی چالش های اصلی حوزه مخابرات به مردم و مسئولین و حل این چالش ها را به نحو احسن انجام دهد.

در ادامه این نشست مهندس بهاروند مدیر فناوری اطلاعات و مهدوی نصر مدیر مالی ضمن قدردانی از فعالیتهای حوزه روابط عمومی، اظهارامیدورای کرد: با تقویت روابط حوزه های مختلف مجموعه مخابرات منطقه در راستای ارائه خدمات بهتر مخابراتی به مشترکین دستاوردهای بیشتری حاصل گردد .

گفتنی است در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر از فعالیتهای کارکنان این اداره تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/