تحولی بی سابقه در شهرداری خرم آباد

” سعید فتوحی” شهردار خرم آباد مردی است از جنس اراده و تلاش که خدمات عمرانی آن بیش از این در شهرداری منطقه سه خرم آباد بر کسی پوشیده نبود و بارها ثابت کرده است که فعل خواستن را به درستی صرف کرده است و درد مجموعه شهرداری را با جان و دل لمس میکند.

همای سعادت آنلاین- یادداشت- شهرداری که به خوبی درد تک تک پرسنل را میفهمد و میداند که با شرایط اقتصادی موجود، نگرفتن چند ماه حقوق در یک خانواده چند نفری چه دردی دارد. این بار نیز سعید فتوحی با کسب رای اعتماد از مجموعه شورای اسلامی شهر خرم آباد و در راس قرار گرفتن شهرداری مرکزی خرم آباد، تحویلی بی سابقه را به وجود آورده و با انتخاب درست مسعود جایدری به عنوان معاون اداری مالی شهرداری خرم آباد برای اولین بار توانسته علاوه بر پرداخت معوقات کارکنان، حقوق کارکنان و کارگران دولتی، پیمانی و شرکتی را به روز رسانی کنند و همه کارکنان شهرداری و سازمان های تابعه یکم هر ماه حقوق خود را دریافت کنند تا نشان دهد که همچنان می تواند قابل اعتماد باشد.

این تحول بی سابقه در بخش پرداخت به موقع کارکنان شهرداری، نوید بخش روزهای خوبی است که شهرداری خرم آباد پیش بینی کرده است ،روزهایی که کارکنان شهرداری دیگر دغدغه چندین ماه حقوق عقب افتاده ندارند و با توان بالا و بدون دغدغه مالی می توانند به مردم این شهر خدمت نمایند.

انتهای پیام/