تقدیر مدیرعامل سازمان جمع آوری اموال تملیکی کشور از مدیریت این سازمان در لرستان

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور از عملکرد مدیریت جمع آوری اموال تملیکی لرستان تقدیر کرد.

به گزارش همای سعادت،محمد علی افتخاری ،رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور از عملکرد فرزاد رستمی ،مدیریت جمع آوری اموال تملیکی لرستان تقدیر کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است :

جناب آقای فرزاد رستمی -مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی لرستان

باسلام
تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است و نتیجه آن تلاش درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط و زیباست . لذا بر خود لازم می دانم به پای زحمات ارزشمند و بی شائبه جنابعالی از شما همکار ارجمند تقدیر و تشکر نمایم .امید است در پرتو الطاف الهی و در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و باشید .

لازم به ذکر است با پیگیری ها و رایزنی های رستمی از زمان تصدی مسئولیتش در این جایگاه توانست پس از سالها در اقدامی بی سابقه ساختار تشکیلاتی اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان را به مدیریت ارتقا دهد و همچنین از نظر شفافیت عملکردی در کشور جز ۳ استان اول کشور محسوب می گردد تعیین تکلیف وفروش بی سابقه کالا ها در این مدت نیز از دیگر کارنامه درخشان مدیریت فرزاد رستمی در لرستان می توان اشاره کرد.

انتهای پیام/