رئيس پليس راهور لرستان:

تمهیدات ترافیکی پنج شنبه آخر سال در خرم آباد اعلام شد

رئیس پلیس راهور لرستان محدودیت‌های ترافیکی پنج‌شنبه آخر سال در مرکز این استان را اعلام کرد.

به گزارش همای سعادت،سرهنگ فاخری در گفت وگو با خبرنگاران از اعمال محدودیت های ترافیکی برای آرامستان های سراسر استان در روز پنج شنبه آخر سال خبر داد و اظهار داشت: آرامستان های استان از لحاظ ترافیکی زیر ساخت های مناسبی ندارند و ظرفیت حضور حجم بالای خودروهای ورودی را ندارد و همواره دراین خصوص مشکلاتی را برای مراجعان بوجود می آورد که نیاز به مدیریت تردد و کنترل ورود و خروج خودروها می باشد.

وی افزود:آرامستان های استان معمولا” در حاشیه شهرها و یا در کنار محورهای مواصلاتی استان قرار گرفته اند که تجمع و ایجاد راهبندان از سوی خودرو ها به این اماکن موجب کاهش ضریب ایمنی تردد و ایجاد حوادث ناگوار رانندگی می شود.

وی ادامه داد: مردم لرستان بر اساس یک سنت حسنه در آخرین پنج شنبه هرسال به زیارت شهدا و اهل قبور می روند،لذا امسال ازساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ محدودیت های ترافیکی در معبرهای منتهی به گلزار شهدا و قبرستان خضر در شهرستان خرم آباد به شرح ذیل توسط پلیس راهور فرماندهی انتظامی لرستان به مورد اجرا گذاشته می شود.

مسیر رفت:
خیابان ساحلی غربی از مسیر پل حاجی تا میدان بهشت بصورت یکطرفه خواهد بود.

مسیر برگشت:
میدان بهشت پل خیر آباد، ساحلی شرقی تا پل صفوی بصورت یکطرفه خواهد بود.

گفتنی است، ورود و خروج داخل قبرستان صالحین و گلزار شهدا از طریق درب های ورودی و خروجی بصورت یکطرفه یعنی ورود از درب ورودی گلزار شهدا و خروج از طریق درب خروجی قبرستان صالحین (سنگ تراشان)انجام می شود‌.

لذا به همشریان عزیز توصیه می شود:
جهت رفاه حال سایرین و پیشگیری از ترافیک سنگین جهت زیارت اهل قبور و مراجعه به آرامستان های خضر و صالحین و گلزار شهدا ء حتی الامکان از وسایل نقلیه شخصی استفاده ننمایند و سعی کنند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

تمامی محدودیت های ایجاد شده در راستای سهولت در امر آمد وشد و رفاه شهروندان گرامی انجام می پذیرد لذا خواهشمندیم رانندگان محترم با پلیس همکاری لازم را داشته و از اصرار در جهت ورود به محدودیت های اعمال شده جدا اجتناب نمایند.

انتهای پیام/