تنزل پست ۴ متخلف انتخاباتی در آموزش‌ و پرورش لرستان

رئیس هیات بدوی و رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان آموزش و پرورش لرستان از صدور حکم قطعی تنزل پست چهار متخلف انتخاباتی در این استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت، محسن یوسفوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اصل بی‌طرفی مدیران دستگاه‌های اجرایی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اوایل بهمن ماه بنا بر تاکید مدیر کل آموزش و پرورش استان مبنی بر خودداری از انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی مسئولین و ضرورت اصل بی‌طرفی، کمیته برخورد با تخلفات احتمالی کارمندان آموزش و پرورش لرستان در بحث انتخابات تشکیل شد.

وی افزود:پس از بررسی‌های به عمل آمده و جمع آوری مستندات و گزارش‌ ها در سطح استان برای ۹ نفر از کارکنان اداری در شهرستان‌ها و مناطق استان پرونده تشکیل شد که پس از طی مراحل قانونی و دعوت از آنان (بر اساس اصل حق دفاع در موعد مقرر مطابق قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۱۳۷۳) حکم ۴ نفر از مسئولین به تنزل ازمقام قطعی شده و رای آنان به محض ابلاغ طی چند روز آینده توسط روسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستانهای استان لازم الاجرا می باشد.

رئیس هیات بدوی و رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان آموزش و پرورش لرستان ادامه داد:پرونده مابقی متخلفین نیز با توجه به اینکه روند بررسی و حق دفاع آنان در حال سیر مراحل قانونی و اداری می‌باشد و به محض صدور حکم اطلاع رسانی می‌ شود‌.

انتهای پیام/