رئیس دانشگاه لرستان مطرح کرد؛

تهیه آیین‌نامه درون دانشگاهی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه لرستان

رئیس دانشگاه لرستان بر تهیه آیین نامه درون دانشگاهی ویژه خدمات به دانشجویان بین الملل دانشگاه لرستان تاکید کرد.

به گزارش همای سعادت، علی نظری در نشست شورای بین‌الملل دانشگاه لرستان با تأکید بر تهیه آیین نامه درون دانشگاهی ویژه خدمات به دانشجویان بین الملل دانشگاه لرستان،اظهار داشت:پذیرش دانشجویان بین الملل در دانشگاه لرستان، به ویژه از کشورهای اسلامی، یک ظرفیت و پتانسیل است که می‌تواند در بیرون از مرزها، ترویج‌کننده گفتمان انقلاب اسلامی باشد.

وی، خواستار شد یک آیین نامه مشخص و معین درون دانشگاهی با مشارکت همه معاونت های دانشگاه، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و مدیریت حراست دانشگاه تهیه شود و به زبان های بین المللی در اختیار دانشجویان بین الملل دانشگاه لرستان قرار گیرد تا دانشجویان، در دریافت خدمات و راهنمایی‌های مختلف تحصیلی، اداری، خدماتی و صنفی، دچار برخی مشکلات نشوند.

در این نشست،غلام‌حسین حسینی، مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان، گزارشی از وضعیت فعلی دانشجویان بین‌الملل این دانشگاه و ظرفیت‌ها و نیازهای مرتبط با این حوزه بیان کرد.

همچنین، معاونان دانشگاه لرستان سعید محمدزاده،معاون پشتیبانی، علی میر، معاون آموزشی، مهدی شاهین، معاون دانشجویی و محمد حیاتی معاون فرهنگی و اجتماعی گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در حوزه کاری معاونت مربوطه در رابطه با دانشجویان بین الملل (غیر ایرانی) دانشگاه لرستان ارائه کردند.

انتهای پیام/