معاون‌ آموزش و پرورش لرستان خبر داد؛

جذب ۳۸ میلیارد اعتبار برای تکمیل طرح‌های ورزشی مدارس لرستان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت: ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خارج از اعتبارات دستگاه برای احداث و تکمیل طرح‌های ورزشی درون مدرسه‌ای استان جذب شده است.

به گزارش همای سعادت،امین جمشیدی در گفت و گو با رسانه ها اظهار داشت: امسال با مساعدت مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خارج از اعتبارات دستگاه برای احداث طرح‌های ورزشی درون مدرسه‌ای استان در قالب طرح شهید سلیمانی جذب شده است.

وی با بیان اینکه این مبلغ از محل اعتبارات استانداری، اعتبار در اختیار نمایندگان، مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت و ۳ در صد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی جذب شده است،افزود: با اعتبار تخصیص ۳۰ زمین چمن مصنوعی و ۸ زمین کف پوش روباز در مناطق کمتر برخوردار استان، ۵ سالن سقف بلند در نواحی یک و دو خرم آباد، نور آباد، رومشکان و بیرانشهر ساخته خواهد شد.

جمشیدی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته اقدامات خوبی در جذب اعتبارات خارج از دستگاه صورت گرفته است افزود: در این مدت بیش از ۵۶ میلیارد تومان اعتبار جذب شده که در راستای آن ۱۲۰ فضای درون مدرسه از جمله زمین چمن مصنوعی، کف پوش روباز، کلاس درس تربیت بدنی، زمین ساحلی و سالن‌های سقف بلند به بهره برداری رسیده یا در حال احداث می‌باشد

انتهای پیام/