مدیر کل ورزش و جوانان لرستان؛

جوانان موتور محرک جامعه هستند/ ورزش لرستان نیازمند توجه ویژه

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از جوانان به عنوان موتور محرک جامعه یاد کرد و گفت:ورزش استان نیازمند توجه ویژه است.

به گزارش همای سعادت، وحید والی‌زاده مرادی، در آیین تکریم و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان لرستان که با حضور رسول منعم مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در خرم‌آباد برگزار شد،اظهار داشت:جوان و جوانان دارایی اصلی یک مملکت و به نوعی موتور محرک یک جامعه به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه ورزش لرستان نیازمند حمایت ویژه است،افزود: شناسایی استعداد، کمک به رشد بهتر و کسب موفقیت‌های جدید در حوزه ورزش باید استمرار داشته باشد.

والی‌زاده مرادی با بیان اینکه تحلیل از جوانان در حوزه‌های مختلف به خصوص ورزشکار به نوعی نشان از پیشرفت کشور دارد، اضافه کرد: حمایت از جوانان و استفاده از ظرفیت‌های آنان به ویژه جوانان نخبه باید به صورت جدی توسط مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول افزود: توجه به جوانان ورزشکار و ورزش دوست لرستانی موجب شکوفایی استعدادهای آنان و بالفعل رسیدن استعداد آنان می‌شود.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: مدیریت استعدادهای ورزشی در لرستان به ارتقای ورزش قهرمانی، کسب مدال و به اهتزار درآوردن پرچم در میادین بین‌المللی کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسأله ما ایران آینده و ساختن این کشور است، راه آن چیزی نیست جز اینکه به نیروی جوان تکیه کنیم و به او میدان دهیم.

انتهای پیام/