حدود ۳ و نیم درصد از ۸ درصد رشد اقتصادی، باید از محل بهره وری ایجاد شود

رئیس سازمان ملی بهره وری کشور گفت: طبق مطالبه ی رئیس جمهور، ما باید حدود ۳ و نیم درصد از ۸ درصد رشد اقتصادی را از محل بهره وری ایجاد کنیم.

به گزارش همای سعادت آنلاین، میرسامان پیشوایی، روز گذشته در جلسه شورای اداری استان لرستان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان باید برنامه های ارتقا بهره وری در دستگاه تحت مدیریت خود را به کمیته بهره وری استان ارائه دهند.

وی عنوان کرد: برنامه های ارتقا بهره وری دستگاه ها در صورت تصویب در کمیته برای سازمان بهره وری کشور ارسال خواهند شد.

پیشوایی دامه داد: در مجموع گزارش برنامه های ارتقا بهره وری در هر استان، هر ۳ ماه یک بار به هیأت دولت گزارش داده خواهند شد.

رئیس سازمان ملی بهره وری کشور اظهار کرد: طبق مطالبه ی رئیس جمهور، ما باید حدود ۳ و نیم درصد از ۸ درصد رشد اقتصادی را از محل بهره وری ایجاد کنیم.

پیشوایی افزود: در این راستا ما در سازمان ملی بهره وری، دستگاه به دستگاه و استان به استان سفر و بازدید می کنیم و جلساتی را با این رویکرد برگزار خواهیم کرد.

وی، با اشاره به سیاست های کلی برنامه ی هفتم بند اول آن در خصوص تأکید بر رشد اقتصادی از محل بهره وری، عنوان کرد: با توجه به احکامی که به صورت قانونی تصویب و آیین نامه های اجرایی که در ادامه خواهیم داشت باید از همین حالا تدبیر اندیشی کنیم که در زمینه ی بهره وری بتوانیم از ظرفیت های استان لرستان و دستگاه های اجرایی آن استفاده کنیم.

انتهای پیام/