حضور پرشور جامعه ورزش لرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور تمامی اقشار ملت بویژه جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان لرستان برگزار شد.

به گزارش همای سعادت،جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان اعم از هیات های ورزشی،قهرمانان، سازمان های مردم نهاد، باشگاه داران، مربیان، جوانان، پیشکسوتان، ورزشکاران و … همپای اقشار مختلف مردم با حضوری باشکوه و پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با آرمان های والای انقلاب اسلامی میثاقی دوباره بستند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، معاونین، مدیران واحدهای ستادی، رؤسا و کارکنان ادارات ورزش و جوانان شهرستان های متبوع و پرسنل اداره کل نیز در این راهپیمایی باشکوه حضور داشتند.

سید آرش قیاسیان،مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد:امروز و در چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جامعه ورزش و جوانان استان لرستان باحضور پر رنگ خود بار دیگر ثابت کرد که تا آخر در راه پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی ایستاده است.

وی افزود:خوشبختانه جامعه ورزش و جوانان به خوبی نشان داد که نسل جدید نیز همچون نسل های قبل، آنجا که کشور نیاز داشته باشد همواره در صحنه خواهد بود.

انتهای پیام/