حضور پرشور مردم لرستان در راهپیمایی روز قدس

مردم ولایتمدار و انقلابی استان لرستان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، یک‌بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش همای سعادت آنلاین، مردم انقلابی، ولایتمدار و شهیدپرور لرستان، امروز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در روزی که به ابتکار بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران روز قدس نامیده شده است، با حضور حماسی و پرشور خود در راهپیمایی این روز و سر داردن شعار‌های «مرگ‌بر آمریکا»، «مرگ‌بر انگلیس» و «مرگ‌بر اسرائیل» یکبار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین اعلام کردند.

در روزی که تجلی وحدت اسلامی و هم بستگی امت اسلام است، همه آمده بودند؛ زن و مرد، پیر و جوان شهری و روستایی، کارمند و کشاورز و… آری مردم و مسئولین همگام و دوشادوش، با ایجاد تصاویری ناب از وحدت و همدلی، برگ زرین دیگری به افتخارات این دیار افزودند.

همه آمده بودند که بگویند هر لحظه صدای پای شهادت از کوچه پس کوچه‌های این خاک به گوش می‌رسد و ما برای نوشتن پیمان‌نامه خونین شهادت آمده‌ایم و فراموش نمی‌کنیم که شهدایمان بر بال ملائک به دیدارمان می‌آیند و کوی و دیارمان خوش‌بو به عطر حضورشان می‌شود.

عکس؛ سجاد درویشی

انتهای پیام/