حماسه ۹ دی مصداق وحدت ملی و انسجام اسلامی است

نهم دی وحدت اقشار و اقوام مختلف مردم در حفاظت و صیانت از انقلاب و ایران اسلامی را نشان داد و مصداق بارز وحدت ملی و انسجام اسلامی مردم عزیز برای دفاع از نظام بود.

به گزارش همای سعادت،سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان در پیامی، شور و شعور انقلابی، معرفت دینی و ملی، تدین و تقوا، اخلاص و ایثار، ایمان و اعتقاد و در یک کلام میثاق با ولایت و قانون اساسی را ارمغان حماسه با شکوه ۹ دی برشمرد و این روز بزرگ را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

حماسه نهم دی،حضور با صلابت و با بصریت ملت بزرگ ایران اسلامی برای دفاع از ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب که خون بهاء شهداء و ایثارگران است بود.نهم دی سناریوی طراحی شده سلطه و جبهه مشترک آنها با ضد انقلاب را برملا کرد و چهره واقعی فتنه گران را که در قالب نفاق جدید شکل گرفته بود تا به دیانت و جمهوریت انقلاب اسلامی خیانت نمود را آشکار ساخت. این روز بزرگ معرفت امت اسلامی نسبت به انقلاب اسلامی و بصیرت و تبعیت آنها از ولایت مطلقه فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) را به نمایش گذاشت.

نهم دی وحدت اقشار و اقوام مختلف مردم در حفاظت و صیانت از انقلاب و ایران اسلامی را نشان داد و مصداق بارز وحدت ملی و انسجام اسلامی مردم عزیز برای دفاع از نظام بود. عوامل فتنه در سال ۸۸ از طریق اردوگاه استکبار جهانی پشتیبانی مالی و فکری می شدند تا خواسته و اهداف آنها را در داخل کشور پیاده نمایند و این خیانت به آرمان های انقلابی مردم ایران اسلامی بوده است و ابعاد این خیانت را در رسانه های خارجی و موضع گیری های مسئولان آمریکایی، اسرائیلی، غربی و عناصر خارج نشین ضدانقلاب به وضوح می توان مشاهده کرد و هدف فتنه گران ایجاد اختلاف در صفوف ملت ایران اسلامی و براندازی حاکمیت دینی بود.

این حماسه باید در تاریخ ملت ایران جاودانه بماند و به نسل های آینده سینه به سینه منتقل شود و این ممکن نیست مگر با روشنگری و آگاه سازی و گرامیداشت یاد و خاطره این حرکت الهی و حسینی(ع) به عنوان یک فرضیه دینی و ملی. شور و شعور انقلابی، معرفت دینی و ملی، یکپارچگی و یکرنگی، تدین و تقوا، اخلاص و ایثار، ایمان و اعتقاد و در یک کلام میثاق با ولایت و قانون اساسی ارمغان حماسه با شکوه ۹ دی بود.قیام خودجوش مردمی در حماسه نهم دی، نماد وحدت و همبستگی ملت و پیوند آن با رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه و ماهیت اسلامی بود که نشان داد همگان به این درک، فهم و حقیقت عظیم رسیده اند که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشند مملکت به دامن دیکتاتوری و استعمار خارجی نمی افتد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام به ویژه سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج “قاسم سلیمانی” و تبریک به همکاران و هم استانی های ولایتمدار بار دیگر با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) تجدید عهد و میثاق کرده و با ابراز انزجار از دشمنان انقلاب و میهن اسلامی اعلام می داریم در راه اهداف مقدس انقلاب، رهبری و نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/