درخواست ۸۶۰۰ کارگر لرستانی برای دریافت بیمه بیکاری

دبیر اجرایی خانه کارگر لرستان با اشاره به اینکه بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ کارگر برای دریافت بیمه بیکاری در لرستان درخواست داده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد درخواست ۵ هزار مورد مربوط به بیمه بیکاری بوده است.

 

به گزارش همای سعادت، محمد حسن موسیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: خانه کارگر لرستان با ماهیت سیاسی و اجتماعی در سالیان گذشته در استان فعالیت‌های زیادی انجام داده است.

 

وی با بیان اینکه خانه کارگر استان بیش از ۱۰ هزار عضو دارد، افزود: در این مجموعه به دنبال ارائه خدمات رفاهی و آموزشی به کارگران و خانواده‌های آنان هستیم.

 

دبیر اجرایی خانه کارگر لرستان بیان کرد: در حال حاضر کارگران شهرداری‌های استان بیشترین مشکل را در میان کارگران لرستانی دارند به طوریکه بعضی از آن‌ها بیش از ۶ ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند.

 

موسیوند با اشاره به اینکه بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ کارگر برای دریافت بیمه بیکاری در لرستان درخواست داده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد درخواست ۵ هزار مورد مربوط به بیمه بیکاری بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: مجموعه استانداری بایستی در شرایط حاضر تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تعطیل شدن کارخانه‌های استان انجام دهد زیرا اگر این کار در گذشته انجام می‌شد امروز برای نمونه بیش از دو هزار نفر در کارخانه پارسیلون مشغول به کار بودند.

 

انتهای پیام